خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در آسایشگاه کهریزک

استاندار تهران گفت: در آسایشگاه کهریزک تعداد ۱۴۷۰ نفر سالمند حضور دارند که تا این لحظه تنها ۲۷ نفر از آنان بر اثر کرونا فوت کرده‌اند و در مقایسه با آمار جهانی کم نظیر است.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: با حذف بوروکراسی‌ زاید اداری شاهد همکاری‌های خوب بین‌بخشی در استان تهران بین تمامی دستگاه‌ها بودیم  و در عرض ۴۸ ساعت ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی نقاهتگاهی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران راه اندازی شد.

وی افزود: در آسایشگاه کهریزک تعداد ۱۴۷۰ نفر سالمند حضور دارند که تا این لحظه تنها ۲۷ نفر از آنان فوت کرده‌اند و در مقایسه با آمار جهانی کم نظیر است.

محسنی بندپی ادامه داد: ارزشمندی اقدامات پزشکی در این استان رعایت عدالت در ارائه خدمات درمانی به بیماران بود و هیچ بیماری اعم از سالمند یا جوان و یا اتباع سایر کشورها نبود که  پشت درهای بیمارستان‌های استان تهران منتظر ارائه خدمت بماند. در اوایل اسفند سال گذشته  ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های استان تهران افزوده شد که کار بزرگی بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران وی تاکید کرد: افزایش حساسیت‌ها و جلوگیری از عادی سازی این بیماری دو راهبرد اساسی دولت در مدیریت این بیماری در استان تهران است که رضایت رئیس جمهوری را به همراه داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا