خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار استاندار درباره افزایش مبتلایان کرونا در کرمانشاه

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه در دو هفته گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران کننده است.

به گزارش ایسنا بازوند با اعلام زنگ خطر دوباره کرونا در کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در وضعیت هشدارو خطر قرار گرفته و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

بازوند با اشاره به بستری شدن ۲۱۸ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان گلستان خاطرنشان ساخت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و با تداوم روند فعلی سلامت مردم در خطر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه‌ گفت: با توجه به این شرایط و در صورت تایید ستاد ملی کرونا محدودیت های ترددی بیشتری در استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: مردم باید مطلع باشند که عدم رعایت توصیه های بهداشتی هزینه های زیادی را به استان در مقوله سلامت و سایر حوزه های کسب و کار وارد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در صورت تداوم این روند افزایشی، برای قطع زنجیره انتقال کرونا تدابیر جدیدی اندیشیده خواهد شد، افزود: در این زمینه همه موظف به همکاری هستند، زیرا سلامت عمومی برای همه ما اولویت دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: در این مرحله از فرآیند کنترل و مهار بیماری مشارکت مردم بسیار موثر است و نظارت بیشتری برای انجام پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستانها انجام و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا