خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور روحانی برای پیگیری مستمر مشکل آب غیزانیه

رئیس جمهور روحانی با اشاره به دستورات قبلی خود که از لحظه بروز مشکل آب برای مردم منطقه غیزانیه اهواز به وزیر نیرو و استاندار خوزستان داده شده بود بار دیگر به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را شخصا به صورت مستمر پیگیری کند تا نهایتا تا انتهای خرداد ماه به حل قطعی مشکل منجرشود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که در آینده شاهد بروز چنین مشکلاتی در زمینه تامین آب آشامیدنی در هیچ نقطه ای از کشور بویژه خوزستان نباشیم .

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر نیرو، با اشاره به گزارش وزیر درخصوص برنامه ریزی برای افتتاح 250 طرح در این حوزه به ارزش 50 هزار میلیارد تومان در سراسر کشور با قدردانی از تلاش های انجام شده از سوی وزارت نیرو در مورد طرح های آب و برق کشور، بر برنامه ریزی برای سرعت عمل بیشتر در به بهره برداری رسیدن این پروژه ها را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آدم را یاد حضور ملوکانه محمد رضا در بندر عباس میاندازد که در مطبوعات آن زمان از آبرسانی اعلاحضرت به مردم آریا مهردوست بندرعباس خبر میدادند. مگر این شهرستان فرماندار ندارد؟ ویا تابع کدام استان واستاندارش کیست؟ به چه کاری مشغولند که رئیس جمهور کشور هشتاد وپنج میلیونی از مرکز باید دستور رسیدگی دهد؟ به مسئولین این شهرستان و استاندار استانش توصیه فرمائید کمتر نماز شب بخوانند تا در روز انرژی برای سروسامان دادن کار مردم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا