خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند هزار رای به نام سیدحسن خمینی در بوشهر؟!

یک سایت محلی در جنوب کشور خبر داده که چند ده هزار رای در انتخابات اخیر خبرگان در استان بوشهر، به نام سدیحسن خمینی به صندوق ها ریخته شده است.

به گزارش انصاف نیوز، سایت محلی اتحاد خبر مدعی شده که آرایی که به نام سیدحسن خمینی نوشته شده و 90 درصد آرای باطله را تشکیل داده، در آن حوزه از نفر دوم هم بیشتر بوده است. یکی از دو کاندیدا که برای یک کرسی رقابت می کردند، غیربومی و ناشناخته بود و از قبل پیش بینی می شد که آیت الله حسینی بوشهری انتخاب می شود.

این سایت خبری گفته که بر اساس شنیده ها، تعداد آرایی که به نام سیدحسن خمینی نوشته شده، حدود 55 هزار است.

سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان از حوزه ی استان تهران برای کاندیداتوری ثبت نام کرد اما شورای نگهبان او را تایید نکرد. چند عضو شورای نگهبان نیز در این انتخابات کاندیدا بودند که بعضی از آنها رای نیاوردند!

متن گزارش این سایت خبری در پی می آید:

«در این انتخابات که دو کاندیدا در استان بوشهر با هم رقابت می کردند؛ یکی سرشناس و بومی استان بود بنام آیت الله حسینی بوشهری و دیگری کمتر شناخته شده و غیر بومی. طبیعی بود  نتیجه این انتخابات از قبل قابل پیش بینی باشد.

اما نکته جالب توجه رای حدود دو برابری آیت الله سید حسن خمینی نسبت به کاندیدای دوم استان بوشهر بود.

 

در انتخابات خبرگان رهبری در استان بوشهر از مجموع 467945 نفری که در انتخابات خبرگان شرکت کردند آیت الله حسینی بوشهری با 374137 رای اول شد.

آراء باطله با 60659 رای دوم شد و حجت الاسلام غلامرضا فیاضی با 33149 رای سوم شد.

 

بر اساس شنیده های مردمی و برخی افراد ناظر و یا اجرایی صندوق های اخذ رای بیش از 90 درصد آراء باطله، آرایی بود که بنام سید حسن خمینی نوشته شده بود. بر این اساس سید حسن خمینی که نامش در میان کاندیداها نبود حدود 55000 رای و شاید بیشتر را در استان بوشهر کسب کرده است!

 

گفته می شود بیشترین درصد آراء سید حسن خمینی که باطله محسوب شده در شهر انارستان شهرستان جم بوده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    خب این کار خطا بوده است ! اصولآ در این انتخابات ،رآی به ناشناخته ها داده شد تا آنانیکه میشناسیم رآی نیاورند و از ورودشان به مجلس جلوگیری شود ! بوشهری ها باید رآی قابل شمارش به صندوق می انداختند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا