خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش عضو موتلفه به مصاحبه میرسلیم با بی‌بی‌سی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از خبرنگار های داخلی عناصر رسانه های معاند هستند و از طرفی شخصیت های سیاسی هم قادربه تشخیص این خبرنگار ها نیستند.

حمیدرضا ترقی، معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در واکنش به مصاحبه میرسلیم با یک رسانه معاند( بی بی سی) اظهار کرد: شخصیت های سیاسی در مصاحبه با رسانه های بیگانه هم محدودیت دارند و هم باید رعایت کنند که به رسانه های معاند رسمیت داده نشود.

او ادامه داد: همانطور که آقای میرسلیم هم اعلام کردند برخی از خبرنگار های داخلی عناصر رسانه های معاند هستند و از طرفی شخصیت های سیاسی هم قادربه تشخیص این خبرنگار ها نیستند با آنها مصاحبه کرده و آن مصاحبه در اختیار رسانه های بیگانه قرار می گیرد.

عضو شواری مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: چون آقای میر سلیم از گذشته خیلی این گونه مصاحبه ها را انجام نمی داد، به طور طبیعی متوجه ابعاد این مسئله که یک خبرنگار می تواند از عناصر رسانه های بیگانه باشد نبود.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه شخصیت های سیاسی باید مشاور رسانه ای داشته باشند، گفت: لزومی ندارد که شخصیت های سیاسی به طور مستقیم پاسخ خبرنگار ها را بدهند، بلکه بهتر است که با یک واسطه و انجام بررسی لازم نسبت به مصاحبه شونده، مصاحبه کنند، همچنین پاسخ های خود را باید ضبط شده برای مصاحبه شونده بفرستند که امکان تحریف آن وجد نداشته باشد.

ترقی در پایان تاکید کرد: همانطور که آقای میرسلیم هم عذر خواهی کردند معلوم می شود که هر نوع ارتباط و مصاحبه با رسانه های خارجی منع شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا