خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زخم‌ها، درد ندارند! مُرده ایم، برادر!

محمّدحسین کریمی پور در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی گفته‌ی سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش نوشت:

خبرنگار از وزیر آموزش و پرورش می‌پرسد که شما هیچوقت مشق فرزندانتان را نوشته‌اید؟ وزیر در کمال شادمانی و شوخ طبعی پاسخِ مثبت می‌دهد. از زرنگی خودش، فی الجمله مشعوف هم هست.

وزیری که «تربیت» فرزندان ایران را به او سپرده‌ایم، نمی‌داند تقلب، خطایی جدّی است که نباید عادّی سازی شود. اگر می‌دانست لا اقل پنهانش می‌کرد یا از بابتش غمگین، شرمنده و عذر خواه بود.

اگر در اروپا خبرنگاری موفق می‌شد شواهدی از تقلب آموزشی یک وزیر آموزش ارائه دهد، او فورا استعفا می‌داد. در ژاپن ممکن بود طرف از شدت شرمندگی، خودش را بکشد.

همین روزها، نخست وزیر رژیم اسرائیل، بعلت قبولِ مقداری هدایای غذایی، با تحقیقات پلیس روبرو و در آستانه‌ی سقوطست.

اخلاق ما، زخمی و تکه پاره است. جان می‌کند. اصلا دیگر حسّ درد هم نداریم.

احمدِ مصطفای ما  – صلّی الله علیه و آله-  فرمود:

«من مبعوث شده‌ام تا مکرمت‌های اخلاقی را به کمال برسانم».

سخنانِ او گویا آویزه‌ی گوش دگران است. او و منطقِ او اینجا، بَس غریب است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بربعضی از نقدها واقعا باید متاسف شد . وزیر محترم نخواسته لاپوشانی کند و دروغ نگفته این کجایش وامصیبتا وفلان است . کدام پدری تا حال حتی یک بار هم دست کودکش را نگرفته تا در نوشتن کمکش کند . این کمک کردن ومسیر درست را نشان کجایش خطا بوده تا مثل ژاپنی ها خودکشی کند و با مثل دیگران استعفا بدهد . این نویسنده محترم یا هنوز بچه درسخوان ندارد یا به قدری سرش شلوغ است که از دیدن مشق بچه اش هم غافل است . اصلا یکی نیست بگوید مرد حسابی کمک به نوشتن در مشق دیگر چه نوع تقلبی حساب می شود . وقت مردم خیلی گران بها است با این حرف های پوپلیستی لطفا وقت مردم را اشغال کنید .

    4
    1
  2. هر مسوولی باید نقد رفتار و گفتار شود. اما این وزیر گویی می خواهد تحول آفرینی کند. چه قدر دستش را بگیرند و درگیر حاشیه ها نکنند، و مقاومت در مراکز و بدنه ها او را دلزده نکند، خدا می داند!؟
    وزیر را متفاوت یافته ام. در قضا او باید حرف ها و راهنمایی ها را غنیمت شمرد.موضوعی که در این بوم محجور است!

  3. دل خوش سیری چند برادر کریمی پور ، هزار، هزار میلیارد از بیت المال دزدی میکنند و ده ها هکتار زمین ملی شده را صاحب میشوند و هنوز خدمت به مردم همیشه در صحنه تکلیف شرعی خود میدانند و شما به وزیر بند کرده ای که مشق شب فرزندش را نوشته است ، لابد میدانید که دزدی از بیت المال حد ندارد ولی بریدن دست دزد گوسفند اجرای حکم خداست !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا