خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت شهاب الدین نظری به یک سال حبس قطعی

شهاب الدین نظری از فعالان سیاسی و مدنی با حکم قطعی شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری محکوم شد.

بنا بر گزارش دریافتی انصاف نیوز، نظری می‌گوید که فعالیت‌های قانونی او در قالب فعالیت‌های حزبی قانونی و مصاحبه با رسانه‌های داخلی و اظهار نظرات انتقادی در فضای مجازی درباره فساد و ناکارآمدی برخی مقامات استان خوزستان و دیگر مسائل جامعه و کشور، به عنوان تنها مصادیق اتهام وارده در این پرونده است که از دو سال پیش با شکایت سازمان اطلاعات سپاه استان خوزستان تشکیل شده است.

نظری می‌گوید چند سال پیش با پیگیری‌های برخی مقامات دولتی محلی و با هماهنگی بعضی نهادهای امنیتی در استان خوزستان، برای تعداد قابل توجهی از فعالان سیاسی و مدنی و صنفی این استان که تلاش های گسترده‌ای برای افشای فساد و ناکارآمدی برخی نهادها و مقامات محلی کرده بودند، پرونده هایی تشکیل شد که ماحصل آن صدور احکام محکومیت برای بسیاری از این فعالان خوزستانی شد.

صدور احکام محکومیت برای فعالان سیاسی و مدنی در استان خوزستان در حالی است که هفته گذشته ادعاهایی درباره‌ی ارتباطات مالی شائبه برانگیز برخی مقامات خوزستان در دادگاه هفت تپه در رسانه‌ها منتشر شده بود.

حکم یک سال حبس تعزیری شهاب نظری در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران توسط قاضی مقیسه صادر شده بود که علیرغم اعتراض این فعال سیاسی به حکم صادره، عینا در شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تأیید شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای رئیسی ، مگه نگفتی افشاکننده فساد باید تشویق هم بشه نه تنبیه : منظور فقط فساد کی بود یا فساد کی منظور نبود خب ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا