خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حقیقت پور، از طراحان نیروی قدس و کاندیدای میانه رو تهران: بعید است علی مطهری در 60 نفر نباشد؛ جرات دارید صندوق ها را به تفکیک ارائه دهید | من خودم در یک صندوق اول هستم

داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گوید: نمی‌خواهم کام کسی را تلخ کنم اما قطعاً اگر در این کشور فردی مانند علی مطهری در ۶۰ نفر اول منتخبین تهران نباشد، جای سوال و نگرانی دارد. در پایان بنده یک خواهش از آقایان دارم، به این تریتب که اگر جرأت دارند آرای همه صندوق‌ها را به تفکیک اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آرای صندوق‌های را به تفکیک اعلام کنید.» این درخواست منصور حقیقت‌پور، داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از کاندیداهای است که از مسئولین اجرایی انتخابات دارد. او همچنین انتخاب ۶۰ نفر اصولگرا در انتخابات تهران را شبهه‌انگیز قلمداد می‌کند.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با منصور حقیقت‌پور، داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید

منصور حقیقت پور از اصولگرایان معتدلی است که به جریان میانه رو پیوسته است. او از طراحان نیروی قدس و از نزدیکان به جریان علی لاریجانی است.

*****

*آقای حقیقت‌پور! ارزیابی شما از نتایج فعلی انتخابات مجلس دوازدهم به چه صورت است؟

بروید بازار و مشاهده کنید که امروز قیمت دلار تا چه اندازه افزایش پیدا کرده است. افرادی که انتخاب شدند کسانی هستند که هر کسی به سمت راهکارهای اساسی برای حل مشکلات یعنی FATF و برجام، قدم برمی‌دارد، را خائن می‌دانند. به عبارت دیگر هر کسی به طرف حل برجام و تحریم‌ها حرکت کند، را خائن می‌دانند، لذا با این وضعیت، شرایط کشور بدتر خواهد شد.

چگونه ۶۰ نفر از یک جریان اول می‌شوند اما از جریان سوم یک نفر هم نمی‌تواند نفر ۴۸ باشد؟

*فکر می‌کنید چه علتی منجر به شکل‌گیری این شرایط شده است؟

یکی از دلایل مشارکت پایین است اما مسائل دیگری مطرح است که الان نمی‎خواهم به این مسائل ورود پیدا کنم. چگونه ۶۰ نفر از یک جریان اول می‌شوند اما از جریان سوم یک نفر هم نمی‌تواند نفر ۴۸ باشد؟ حرف زیاد داریم اما الان صبر می‌کنیم که نتایج آراء به صورت کامل و قطعی اعلام شود.

احتمالاً ۶۰ نفر اول تهران به دور دوم می‌روند

*مشارکت حداقلی تا چه اندازه به نفع اصولگرایان تمام شد؟

اصولگرایان به دنبال راهبرد حداقلی برای بهره‌برداری حداکثری بودند، اینها شاید اصالتی برای اجتماع و شعور مردم قائل نباشند، لذا می‌گویند چرا جماعت کلانی را برای انتخابات به خیابان بیاوریم که بعد هم نتوانیم جمع و جور کنیم. احتمالاً ۶۰ نفر اول تهران به دور دوم می‌روند، یعنی انتخابات تهران به دور دوم کشیده می‌شود.

*با توجه به نتایج منتشر شده، آیا امکان تشکیل اقلیتی متشکل از اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان در مجلس دوازدهم وجود دارد؟

حتماً اقلیتی در مجلس دوازدهم تشکیل خواهد اما حجم و ابعاد آن شاید با آن چیزی که تصور می‌کردیم، کمی فرق کند اما حتماً اقلیتی بالای ۶۰ نفر که منتقد به وضعیت موجود ناشی از حاکمیت تندروها است، در داخل مجلس شکل خواهد گرفت.

صندوقی را سراغ دارم که خودم در آن صندوق نفر اول شدم

*ارزیابی شما از رفتار طیف‌های مختلف اصولگرا در مجلس به چه صورت است؟

نمی‌خواهم کام کسی را تلخ کنم اما قطعاً اگر در این کشور فردی مانند علی مطهری در ۶۰ نفر اول منتخبین تهران نباشد، جای سوال و نگرانی دارد. در پایان بنده یک خواهش از آقایان دارم، به این تریتب که اگر جرأت دارند آرای همه صندوق‌ها را به تفکیک اعلام کنند.

در حال حاضر ۵ هزار صندوق در تهران داریم، ترکیب آرای این صندوق‌ها را اعلام کنند که متوجه شویم چه خبر است، بنده صندوقی را سراغ دارم که خودم در آن صندوق نفر اول شدم. اگر ممکن است ۳۰ نفر اول و یا اصلاً ۱۰ نفر اول هر صندوق را اعلام کنند و قلب ما هم آرام شود که صلاحیت رأی‌آوری نداشتیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مطهری نهایت ۶ هزار رای داره توی تهرون. فکر کردی چون لیست داده مثلا یک ملیون رای میاره؟

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا