خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به لاریجانی

حجت‌الاسلام نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پیامی از سال‌ها فعالیت  علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از قم، متن نامه حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن نواب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته

با سلام و ارادت؛

بنا به سنت فلسفی مسلمانان، کسانی از عهده زعامت در جامعه آرمانی برمی‌آیند که علاوه بر دانایی و توانایی در فضائل نظری و عملی که آنان را شایسته ارشاد و راهنمایی می‌سازد، از قدرت تعامل با نخبگان و توده‌ها و سوق دادن جامعه به سوی رشد و تعالی نیز برخوردار باشند.

گذری بر پرونده جناب‌عالی در بیش از چهار دهه خدمت‌گزاری ملت و کارگزاریِ نظام جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در دهه اخیر، به وضوح، سعه صدر و فراخیِ دل و نظر شما را در تعامل با جناح‌های مختلف و نیز اقشار گوناگون، به‌ویژه نخبگان عیان می‌سازد.

التزام به رهنمودهای رهبری و در عین حال، ملحوظ داشتن ملاحظات مراجع عظام، نشست و برخاست با فضلای حوزه، فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی، و مدیریت ادوار مختلف مجلس با همه نشیب و فرازها و جهت‌گیری‌های متنوعش، بیان‌گر نگاه باز و قدرت بالای جناب‌عالی در تعامل و تفاهم با جامعه، به‌ویژه نخبگان علمی و سیاسی کشور است.

این‌جانب که سال‌ها توفیق مشاورت شما در مجلس، در امور فرهنگی را داشتم و هم‌زمان از مسئولیت‌های گوناگونی در حوزه علمیه برخوردار بوده‌ام، می‌توانم شهادت بدهم که نگاه فرهنگی و دغدغه‌های سنتی و حوزوی تا چه اندازه در تصمیم و تدبیرهای جناب‌عالی تأثیرگذار بودند. در این‌جا جا دارد که به اهتمام شما به عنوان نماینده قم به آبادانی این شهر نیز اشاره کنم که هرگز قربانی نگاه ملی شما به عنوان رئیس مجلس نشد، همان‌طور که برخی کم‌لطفی‌ها هرگز نتوانست در عزم و اراده شما خللی به وجود آورد یا شما را از اعتدال و رواداری بازبدارد.

اینک که با تصمیم خودتان از نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی کناره گرفتید، ضمن تشکر از سال‌ها مدیریت عالی شما در جمهوری اسلامی و نیز لطف و عنایتی که در حق قم، حوزه‌های علمیه و نیز دانشگاه ادیان و مذاهب روا داشتید، امیدوارم هم‌چنان در کار خدمت به دین و فرهنگ موفق باشید و هم‌چنان از اعتماد رهبری و ملت برای سکان‌داری مسئولیت‌های دیگر و بزرگ‌تر برخوردار گردید.

سید ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا