خرید تور تابستان ایران بوم گردی

الزام دانشگاه آزاد ملزم به اعلام اسامی بورسیه‌ها

در نشست امروز هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه آزاد ملزم به اعلام اسامی بورسیه ها و اعلام نیاز خود به منظور آزاد شدن تعهدات بدون دریافت هزینه به وزارت علوم شد.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی محمدعلی کی‌نژاد در جلسه 248 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جذب تعداد زیادی از متقاضیان بورسیه فراخوان 98 هیأت عالی جذب و همچنین ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب بورسیه‌ها در استان تهران برسرعت‌بخشی جذب بورسیه‌ها در شهرستان‌ها تأکید کرد.

در ادامه جلسه فوق مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی اسامی بورسیه‌ها و اعلام نیاز خود را به منظور آزاد شدن تعهدات بدون دریافت هزینه به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کند.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه  با اشاره به موضوع قانون نیمه‌وقت شدن اعضای هیأت علمی خانم پیشنهاد داد: این موضوع در هیأت‌های امناء مطرح و مدل استخدامی جدید بر اساس میزان موظفی، میزان حضور، کار در منزل و ارتقا طراحی شود.

وی ادامه داد: در نهایت این مدل استخدامی جدید به سازمان  امور اداری و استخدامی به منظور تصمیم‌گیری در این مورد ارسال شود.

در ادامه جلسه با توجه به ارسال نامه بورسیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد: افرادی که دارای راتبه از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی هستند چنانچه متقاضی جذب اعضای هیأت علمی در یکی از مؤسسات آموزش عالی باشند، بدون شرکت در فراخوان و با لحاظ صلاحیت علمی و عمومی مورد بررسی قرار گرفته و روند جذب آنها طی شود.

همچنین در این جلسه درمورد موضوع اخذ مجوز جذب نخبگان خارج از فراخوان وزارت بهداشت از بنیاد نخبگان مقرر شد: جلسه‌ای فی‌مابین وزارت بهداشت و بنیاد نخبگان تشکیل و مسئله بررسی شود.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیئت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی علوم و فناوری رنگ، گلستان، پژوهشگاه دفاع مقدس و تربیت پاسداری، جهرم، شهید باهنر کرمان، هنر اسلامی تبریز، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بناب، علوم پزشکی اراک تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا