خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت خبرگزاری فارس از قاضی پور با اتهام به خاتمی

خبرگزاری غیرخصوصی فارس که در انتخابات به حمایت از اصولگرایان مشغول بود، در خبری با روتیتر «ادامه ی تلاش اصلاح‌طلبان برای لاپوشانی بداخلاقی‌های انتخاباتی»، به حمایت از نادر قاضی پور پرداخت و در اتهامی به سیدمحمد خاتمی، تیتر زد «وقتی جوک سخیف خاتمی علیه آذری‌زبان‌ها فراموش می‌شود/ قاضی‌پور: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم».

به گزارش انصاف نیوز، این خبرگزاری که علی رغم تاکید وزارت ارشاد بر ممنوعیت آن برای عملکر جناحی، به تریبون اصولگرایان در انتخابات تبدیل شد، در حمایت از نادر قاضی پور، سرلیست اصولگرایان در آذربایجان غربی نوشت:

«رسانه‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلب در ادامه تاکتیک سرپوش گذاشتن بر توهین صریح یکی از چهره‌های شاخص حزب کارگزاران به شهرستانی‌ها، اخیراً اظهارات نادر قاضی‌پور منتخب اول مردم ارومیه در جمع گروهی از هواداران خود را بهانه‌ای برای دادن آدرس عوضی درباره بداخلاقی انتخاباتی کرده‌اند. این رسانه‌ها اظهارات قاضی‌پور در یک جمع خصوصی هواداران را به عنوان توهین تُرک‌ها به فارس‌ها قلمداد کرده و در صدد راه‌اندازی یک جبهه‌بندی قومی – جغرافیایی به این بهانه علیه اصولگرایان هستند. انتشار یک فایل از جوک سخیف سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درباره مردم اردبیل و آذری زبان‌های کشور موجب بروز واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی شد، اما رسانه‌های اصولگرا در راستای مصالح کشور و دامن نزدن به جبهه‌بندی‌های قومی، استفاده سیاسی از این موضوع نکردند، ولی گویا برای جبهه اصلاحات هدف وسیله را توجیه می‌کند و از هر ابزاری برای پیش‌بُرد اهداف سیاسی خود استفاده می‌برند».

ادعای خبرگزاری فارس در حالی است که نگفته کجای اظهارات سیدمحمد خاتمی توهین آمیز بوده، و از سوی دیگر این خبرگزاری جرات انتشار سخنان سخیف قاضی پور [لینک] را تا به حال از خود نشان نداده تا مخاطبان بدانند این کاندیدای اصولگرا چه گفته است.

نادر قاضی‌پور، نماینده ی کنونی ارومیه و منتخب مردم این حوزه ی انتخابیه در مجلس دهم، دو روز پس از انتشار بخشی از سخنان سخیف خود، در واکنش به این اعتراضات، در اینستاگرام نوشت: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم! مواضعم را عوض نمی‌کنم! دوستان من! از این موج‌ها نهراسید، چرا که این‌ها بداخلاقی‌هایی است که به خاطر رأی شما می‌کنند، من نوکر مردم و رهبرم هستم. من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم. [لینک متن کامل]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. رسانه ای که با بودجه ی عمومی اداره می شه و خصوصی نیست، نباید کار حزبی و جناحی انجام بده. واقعاً از نمایندگان منتخب مجلس دهم تقاضا داریم پیگیر این تخلّفات باشن. از بیت المال و پول این ملّت مظلوم برای منافع جناحی خودتون هزینه نکنید آقایان! حق النّاسه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا