خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دولت پرسپولیس و استقلال را سریع واگذار کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هرچه سریعتر نسبت به فراهم کردن زمینه واگذاری دو باشگاه پرطرفدار و مردمی پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اقدام کند.
«عزت اله یوسفیان ملا» عصرچهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت مجتمع ورزشی زنده یاد حاج حسین تجن جاری در روستای تجن جار آمل به خبرنگار ایرنا گفت: مالکیت و اداره دولتی دو باشگاه پرسپولیس واستقلال به نفع دولت نیست وباید بخش خصوصی در این دوباشگاه سرمایه گذاری وهزینه کند.
وی افزود: متاسفانه روند واگذاری این دوباشگاه مردمی طولانی شده و با قیمت گذاری که اخیرا برای آن شده امکان حضور بخش خصوصی را نیز حتی سخت تر کرده است.
وی ادامه داد: انتظار می رود دولت در بخش اماکن ورزشی و یا سایر بخش های تولیدی وغیره که بحث حاکمیت را در آنها دارد، به بخش خصوصی واگذار کند وتنها نقش برنامه ریز و پیشیبانی کننده را داشته باشد.
یوسفیان ملا که نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز هست، تصریح کرد: براساس قانونی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کردند، دولت باید تمامی اماکن ورزشی را که در اختیار دارد به بخش خصوصی و یا مردمی واگذار کند.
وی اضافه کرد: دولت در سال های اخیر با عملکردش در این حوزه نشان داده که تاجر خوبی نیست و مدیریت بر این اماکن زیان ده خواهد بود.
نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولید برای مردم است و دولت باید بستر وشرایط لازم برای تولید وفضای رونق بخشیدن به کسب و کار کشور را فراهم کند؛ نه اینکه شخصا همه امور ساخت وساز ومدیریت پس از آن را برعهده داشته باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا