خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوراخ های گشاد «نادر رمبو»

به گزارش انصاف نیوز، سعدالله زارعی، از فعالان سیاسی اصولگرا به بخشی از ادعای «نادر قاضی پور» درباره ی «خلاص» کردن 600 – 700 اسیر عراقی در زمان دفاع مقدس [لینک] واکنش نشان داده که به نقل از تلگرام یاسر جبرائیلی در پی می آید:

سخن آقای قاضی پور در باب اسرای عراقی قاعدتا واقعیت ندارد و در جنگ ما چنین سابقه ای ثبت نشده است که اگر بود سر و صدا بپا می کرد هم از سوی عراقی ها و هم از سوی خودمان. در حالی که نه در متون عراقی چنین چیزی که علاوه بر قوانین اسلامی با قوانین بین المللی هم مغایرت دارد، امده است و نه در متون جنگ ما. این بنده خدا یک حرفی زده است.

این خبر چند سوراخ گشاد هم دارد ؛ ما 13 نفر ایرانی در عراق 800 عراقی را اسیر کردیم ! قرار بود ما در داخل عراق اسیر بگیریم و به ایران منتقل کنیم! روی جاده 800 نفر را اسیر کردیم یعنی هر نفر 61 اسیر انهم روی جاده! عراقی روی جاده یعنی عراقی که تانک دارد و بسیجی ایرانی در جاده بصره یعنی بسیجی که یک کلاش دارد!

ماجرا شبیه ان فردی بود که از عدم صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری شهرش کلافه شده و از سوی همسرش به بی عرضگی متهم! روزی به همسرش گفت نمی دانی امروز چه اتفاقی افتاد. همسرش گفت چه اتفاقی؟ مرد گفت: امروز به شهرداری رفته و با مشت محکم به روی میز شهردارکوبیده و در حالی که یخه اش را گرفته بودم با صدای بلند به او گفتم پس کی می خواهی این پروانه را صادر کنی … همسرش که شوی خود را خوب می شناخت پرسید تو واقعا یخه شهردار را گرفتی؟ مرد گفت این کار خوبی نیست چرا باید این کار را بکنم؟ همسرش پرسید تو واقعا محکم روی میز شهردار کوبیدی ؟ مرد گفت این که بی ادبی است چرا باید این کار را بکنم؟ زن پرسید تو واقعا انروز به شهرداری رفتی؟ مرد گفت زن ! مگر من وقت می کنم شهرداری بروم؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا