خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه یک روزنامه به دولت‌های احمدی‌نژاد، روحانی و رئیسی

روزنامه جهان صنعت نوشت:‌ به نظر می‌رسد دولت سیزدهم از روی دست هر دو دولت (احمدی‌نژاد و روحانی) می‌نویسد.کنایه یک روزنامه به دولت‌های احمدی‌نژاد، روحانی و رئیسیاعتمادآنلاین |

روزنامه جهان صنعت در مطلبی به هر سه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد، حسن روحانی و ابراهیم رییسی انتقاد کرده است.

به گزارش جهان صنعت، اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی دولت‌های احمدی‌نژاد را در چند مورد خلاصه کنیم ساده‌انگاری و ساده‌سازی مسائل پیچیده اقتصادی یکی از اصلی‌ترین آنها است. احمدی‌نژاد در حالی که قیمت دلار در حال پرش بود در تلویزیون ظاهر می‌شد و می‌گفت «دلار بالا رفته میاریمش پایین» اما نتوانست. دیگر ویژگی قابل اعتنای دولت‌های او چه بودند؟ دولت احمدی‌نژاد این ویژگی را داشت که برای هر رخدادی در اقتصاد یک کارگروه با افرادی که چندان تغییر نمی‌کردند تشکیل می‌داد و البته این کارگروه‌ها به کسی و به شهروندان نیز گزارش نمی‌دادند.

این روزنامه سپس نوشته است: ویژگی دولت‌های روحانی چه بود؟ دولت روحانی در دور دوم که کنترل شرایط از دستش در رفته بود با کمک رییس سازمان برنامه‌وبودجه کارش ارائه بسته‌های اقتصادی بود. به نظر می‌رسد دولت سیزدهم از روی دست هر دو دولت می‌نویسد. حقیقت است که وزیر اقتصاد با کمک منطقه آزاد استارت بسته‌بندی دوباره را زده‌اند و در گام اول یک بسته‌بندی با ۷۰۰ بسته سرمایه‌‌گذاری و ۴۳۰ هزار میلیارد تومان تدارک دیده‌اند.حالا مشکل چیست؟ مشکلی نیست فقط باید به دنبال سرمایه و سرمایه‌گذار بگردیم که اکنون حکم کیمیا را دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا