خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مدیرعامل به انتقاد از «قومیتی بودن انتصابات» در استقلال

مدیرعامل استقلال با بیان این‌که امروز خبری مبنی بر قومیتی بودن انتصابات در باشگاه استقلال منتشر شده، گفت: هیچکدام از انتصابات از دوستان شمالی نبودند و نمی‌دانم چرا گفتند افراد منصوب باشگاه همه شمالی هستند. در باشگاه استقلال با هیچکس عهدی نبستیم و فقط عهدمان با هواداران و منافع باشگاه است و مثل دیگران از فامیل و بستگان استفاده نمی‌کنیم و هر کسی که می‌تواند به باشگاه کمک کند از وجودش استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران درباره شروع تمرینات آبی‌پوشان اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از تاریخ یکم خرداد شروع شده و این روزها بازیکنان‌مان در حال تمرین هستند. فردا دو نوبت تمرین داریم و ما دو زمین چمن آماده کردیم. امروز هم با یکی از بهترین سالن‌های بدنسازی کشور تفاهم نامه‌ای امضا خواهیم کرد و هیچ هزینه‌ای هم نمی‌دهیم. از مدیر محترم این مجموعه حرفه‌ای تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما پرداختی‌هایی داشتیم و با کمک یکی از دوستانم مطالبات دیاباته را پرداخت کردیم و در شرایط خوبی قرار داریم. همه عزیزان زحمت می‌کشند تا تیم‌مان بتواند با قدرت در مسابقات شرکت کند و همچنان می‌گویم یکی از مدعی‌های قهرمانی لیگ هستیم.

سعادتمند با بیان این‌که امروز خبری مبنی بر قومیتی بودن انتصابات در باشگاه استقلال منتشر شده، گفت: هیچکدام از انتصابات از دوستان شمالی نبودند و نمی‌دانم چرا گفتند افراد منصوب باشگاه همه شمالی هستند. در باشگاه استقلال با هیچکس عهدی نبستیم و فقط عهدمان با هواداران و منافع باشگاه است و مثل دیگران از فامیل و بستگان استفاده نمی‌کنیم و هر کسی که می‌تواند به باشگاه کمک کند از وجودش استفاده می‌کنیم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اضافه شدن سه عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: اعضای هیات مدیره و عزیزان ما زحمت می‌کشند و همه پای کار هستند. هیات مدیره با چهار نفر دارد کار می‌کند و اگر قرار بر اضافه شدن فردی باشد، با نظر مجمع آن چیزی که به نفع باشگاه خواهد بود صورت می‌گیرد. در رابطه با آقای خلف و روحی هم باید بگویم برای باشگاه زحمت کشیدند و همچنان از کمک‌شان استفاده می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره نامه آذری به سازمان لیگ برای لغو دیدار فولاد و استقلال و صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر بازی نکردن این تیم به دلیل نیامدن بازی پاتوسی بازیکن خارجی‌ فولاد گفت: در رابطه با این مورد اطلاعی ندارم. ما هم دو بازیکن‌ داشتیم که به دلیل مشکلات مالی نیامدند ولی تلاش کردیم و آمدنشان حل شد. البته اعتقاد من این است سازمان لیگ که باید جلسه‌ای برگزار می‌کرد و نظرات مربیان و مدیران باشگاه‌ها را به صورت تخصصی جویا می‌شد و تصمیم بهتری می‌شد گرفت.

او اضافه کرد: اعتقادم این است که قهرمان باید در زمین مشخص شود و ما هم با یک بازی عقب افتاده، ۱۰ بازی دیگر داریم و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و می‌توانیم حق مان را در زمین بگیریم. به دو دلیل هم موافقم و هم مخالف برگزاری لیگ هستم. دلیل موافقتم این است که مردم نشاط را دوست دارند و فکر می‌کنم مردم حس گذشته را باید به‌دست بیاورند و از آن‌ سمت هم سلامتی ورزشکاران مهم است و امیدوارم با رعایت پروتکل‌ها بازی‌ها به درستی انجام شود.

سعادتمند درباره پرونده مالی بازیکنان خارجی و پرونده مالی شفر عنوان کرد: همه در باشگاه استقلال باید تلاش کنیم تا از پس این پرونده‌ها بر بیاییم.

او در پایان درباره میلیچ و دیاباته گفت: ابتدا از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که منظم همیشه سر تمرینات حضور پیدا می‌کنند و انگیزه خوبی دارند. از این دو بازیکن هم تشکر می‌کنم چرا که بسیار حرفه‌ای عمل کردند و باشگاه هم وظیفه داشت که حرفه‌ای باشد و با کمک یکی از دوستانم مطالبات‌شان را پرداخت کردیم. یک موهبت بزرگ در باشگاه داریم و آن هم این است که هوادار داریم و آن‌ها باعث می‌شود ما کار را پیش می‌بریم و از هواداران صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا