خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار نامه‌ی جعلی ناجا علیه یک نماینده‌ی جدید

دفتر اردشیر مطهری نماینده‌ی جدید مردم گرمسار در مجلس درباره‌ی انتشار نامه‌ی جعلی علیه وی توسط صبا آذرپیک، فعال توییتری نزدیک به یک عضو ارشد شورای شهر تهران توضیح داد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، در بخشی از متن اطلاعیه‌ی دفتر اردشیر مطهری آمده است:

«این افراد جاعل و فریب کار نامه‌‌ی شماره‌ی  9128122/4214/115/1714 مورخه‌ی 23/3/91 پلیس آگاهی ناجا به کانون سردفتران و دفتریاران را با همان شماره و تاریخ و امضاء جعل کرده، مطلبی دروغ جای محتوای نامه‌ی اصلی گذاشته‌اند!

این نامه در جستوجوی اینترنتی با عنوان “هشدار نیروی انتظامی در خصوص کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی” به راحتی پیدا می‌شود و امضای نامه نیز متعلق به رئیس وقت پلیس آگاهی ناجا، سرتیب دوم پاسدار سید حسن بتولی بوده است. جاعالان اما ضمن تغییر متن نامه، عنوان سردار بتولی را به رئیس بازرسی ناجا تغییر داده‌اند و به خودشان زحمت نداده‌اند که ببینند رئیس بازرسی ناجار در خرداد سال 91 چه کسی بوده است؟!

این در حالی است که اگر کینه‌ای نسبت به مجلس جدید نبود، می‌توانستند با یک جست و جوی ساده‌ی اینترنتی متوجه جعلی بودن نامه شوند. کافی بود اسم سردار بتولی را جست و جو کنند تا بفهمند در آن تاریخ سمت ایشان چه بوده است؟ یا از ناجا و یا دادسرای نیروهای مسلح استعلام می‌کردند و یا دنبال خانواده‌ی مقتول ادعایی می‌گشتند ببینند اساساً این ستوان وظیفه وجود خارجی داشته یا نه؟! اگر وجود داشته ساکن کجا بوده، خانواده‌اش چه کسانی بوده‌اند؟ پدر، مادر، برادر و خواهرش چه کسانی بوده‌اند! حتی یک استعلام ساده از ناجا نشان می‌داد آقای اردشیر مطهری هیچ گاه در یگان ویژه‌ی ناجا شاغل نبوده و در تاریخ 17/1/1393 از نیروی انتظامی بازنشسته شده است که این هم قابل استعلام بود. اما ظاهرا ناراحتی برخی از شکل گیری مجلس انقلابی چنان شدید و کینه‌ی آنان نسبت به نمایندگان انقلابی مردم چنان عمیق است که این بار برای تخریب وجهه‌ی مجلس دست به جعل سند زدند!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا