خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت احمدی نژاد در حمایت از مهندس بازرگان

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق در توییتی به مناسبت سالگرد درگذشت مهندس مهدی بازرگان برای اولین بار درباره‌ی او اظهارنظر کرد. او نوشت:

«۳۰ دی، درگذشت مهندس بازرگان است، انسانی که تا پایان عمر بر دین، دانش، اخلاق و ایران پایدار ماند. او از خلع ید انگلیس در صنعت نفت تا حبس، محکومیت و اخراج از دانشگاه و  به فرمان امام راحل (ره) مدیریت اعتصاب شرکت نفت در انقلاب و اداره دولت موقت، جز بر منافع ایران و ایرانی نایستاد».

احمدی نژاد پس از دوران ریاست جمهوری مواضعی متفاوت با گذشته گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. محمود خان ! کاش به شیوه او هم اقتدا می کردید . نه اینکه برای موندن در قدرت … ، سال 88 رو میگم. یادتون که هست ؟ حالا پس صادقانه برگردید اول با معذرت از مردم و آسیب دیدگان

    4
    4
    1. دوستان مجازی شما اگه حقیقی بودند، تو رد صلاحیت 96 شما کجا بودند ؟؟ شما خودت الان که مشایی و بقایی و مرتضوی ات حبس اند ، دقیقا کجایی؟ داری از کسی اعتراف می گیری یا به زور خودتو رئیس جمهور می کنی؟ مردم رو که نمی بری کهریزک !

    2. دنیای وارونه که میگن همینه.
      شما دیکتاتور های کوچک که بر علیه رای مردم شوریدین و خودتان را برتر از دیگران می بینید و دروغ بزرگ تقلب رو مطرح کردین و کشور رو به این روزگار فلاکت بار کشوندین باید معذرت بخواین.

      1. راست میگی : بخاطر جنایت و تجاوز کهریزک، بخاطر کشتن روح الامینی ، بخاطر تقلب کردن، بخاطر فاجعه کوی دانشگاه به تعبیر نفر اول نظام، بخاطر قتلهای زنجیره ای ارزشی ، بخاطر ترور معاون رئیس جمهور یعنی حجاریان . ترور که مجاز باشه، تقلب که چیزی نیست مجتبی خان .

      2. یادم هست در سال 88 رهبری بیان کردند که: نظر مردم در کف خیابان مشخص نمیشه (نقل به مضمون)
        رفراندوم هم که جرات می خواد : آنچه که عیان است / چه حاجت به بیان است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا