خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دانش‌بنیان‌ها نباید حق مالیات و بیمه پرداخت کنند»

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: مالیات و بیمه قانون دارد و نباید از شرکت‌های دانش بنیان اخذ شود.

به گزارش ایسنا، ستاری، امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید در بیرجند اظهار کرد: برای احداث ساختمان شرکت‌های دانش بنیان ما را درگیر فونداسیون و میلگرد نکنید؛ بلکه در صورت وجود ساختمانی آماده، هزینه بازسازی را می‌دهیم.

وی با بیان اینکه برای تأمین زیرساخت‌های لازم شرکت‌ها در بیرجند، فردوس و طبس آماده همکاری هستیم، افزود: مالیات و بیمه قانون دارد و نباید از شرکت‌های دانش بنیان اخذ شود.

وی تصریح کرد: سالانه دو هزار سرباز در شرکت‌های خصوصی جذب می‌شود؛ مشروط به اینکه دانش بنیان باشند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بیان کرد: صندوق مالی شرکت‌های دانش بنیان باید به گونه‌ای قوی باشد که مشکلات تسهیلاتی اعضای داخل استان رفع شود.

ستاری ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم شعبه‌ای مختص برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شود و ارزیاب مخصوص و آگاه به شرایط شرکت‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: در بحث هزینه‌های مراکز رشد استان خراسان جنوبی نیز هر چه تفاهم شده سریع پرداخت خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: برای حل مشکل تسهیلات شرکت‌ها، باید صندوق‌های پژوهش و فناوری در استان تقویت شوند، اما معاون علمی و فناوری نیز از محل خط اعتباری این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ستاری یادآور شد: در شهرهای بزرگ تامین اجتماعی شعبه مخصوص برای دانش‌بنیان دایر کرده که به تبصره‌ها آشنایی دارند؛ لذا این کار در استان خراسان جنوبی نیز می‌تواند دنبال شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا