خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پلیس به آتش‌سوزی در پارک چیتگر و ولایت

سرهنگ موقوفه‌ای، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر از سوی پلیس خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت وگو با ایسنا درباره ورود پلیس به موضوع حریق در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر که به فاصله یک روز از هم رخ داد، گفت: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی خود و همچون دیگر حوادث و آتش‌سوزی‌ها علت و ابعاد این دو آتش‌سوزی را نیز بررسی کرده و در صورتی که در تحقیقات خود به موارد تخلف یا جرم برسد، حتما با عاملان و مقصران برخورد خواهد کرد.

وی درباره این که آیا عمدی در وقوع این دو آتش‌سوزی در کار بوده یا خیر، اظهار کرد: این موضوع در حال بررسی است و تحقیقات مأموران آتش‌نشانی و پلیس در این زمینه ادامه دارد و به همین دلیل نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظری قطعی در این خصوص مطرح کرد و باید تا پایان تحقیقات صبر کرد.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اظهارنظر یکی از مسئولان شهرداری در مورد دستگیری عاملان آتش‌سوزی در بوستان ولایت نیز گفت: متأسفانه برخی اظهارنظرهای شتاب‌زده و غیرکارشناسی از سوی افراد و برخی مدیران میانی مطرح شده که به هیچ عنوان مورد تایید پلیس نیست. در همین راستا نیز درخواست ما این است که از هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی در این موارد خودداری شود.

موقوفه‌ای ادامه داد: تحقیقات در مورد ابعاد دو آتش‌سوزی از سوی کارشناسان انتظامی و آتش‌نشانی در حال انجام است و همان‌طور که گفته شد اگر با مورد مشکوکی مواجه شویم حتما با هماهنگی مقام قضایی با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا