خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش رئیسی به اعتراضات آمریکا

«سیدابراهیم رئیسی»، رئیس قوه قضاییه با اشاره به اعتراضات اخیر آمریکا گفت: وضعیت را در کشورهای غربی و امریکا می‌بینید که با محرومین چه می‌کنند. برخورد پلیس امریکا با یک سیاهپوست، نمایانگر امریکای بی نقاب است.

به گزارش ایسنا، با حضور رییس قوه قضاییه، «رزمایش برکت امام خمینی» از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و در جوار مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب برگزار شد.

افتتاح بیش از ۲۴۰۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور، تأمین اعتبار ایجاد ۱۸۸ هزار شغل برای آسیب‌دیدگان کرونا، کمک به تأمین ۳۵۰۰ مسکن برای خانواده‌های دارای معلول و ارسال ۴ میلیون بسته معیشتی پروتئینی به مناطق محروم کشور، ازجمله بخش‌های این رزمایش بزرگ است.

آیت الله رئیسی در این مراسم گفت: امروز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این حرکت مردمی را انجام می‌دهد و ۴ میلیون بسته را به فقرا می‌دهد.

رییس قوه قضاییه، با بیان اینکه جامعه اسلامی، جامعه مبتنی بر عدالت است گفت:حضرت امام (ره) یکی از اهداف مهم انقلاب بیان کردند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اعتراضات اخیر آمریکا گفت: وضعیت را در کشورهای غربی و امریکا می‌بینید که با محرومین چه می‌کنند. برخورد پلیس امریکا با یک سیاهپوست، نمایانگر امریکای بی نقاب است.

آیت الله رییسی افزود: آمریکا چگونه با مردم مبتلا با کرونا چگونه برخورد می‌کند، حقوق اولیه انسان در امریکا نابودمی شود و داعیه داران حقوق بشر فریاد نمی‌زنند. آمریکا امروز نه بعنوان یک مدعی حقوق بشر بلکه به عنوان یک متهم باید محاکمه شود. فقط بحث رنگین پوستان نیست، بحث نژادپرستی نظام‌مند در امریکاست

خبر تکمیل می‌شود..

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا