خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مجلس از دولت تعهد بگیرد که فتنه بنزینی به وجود نیاورد»

جواد کریمی قدوسی، نماینده‌ی مشهد در مجلس گفت: مجلس یازدهم باید از دولت تعهد بگیرد که امسال دیگر فتنه بنزینی و امثال آن را به وجود نیاورد.

به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش محمدباقر نوبخت، رئیس برنامه و بودجه و عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی با بیان این اعتقاد که «در سال ۹۶ پول ملی به شدت سقوط کرد» به جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مسوولان مربوطه در این موضوع اشاره و دولت را مسوول مستقیم این رویداد دانست.

وی هم‌چنین به آن‌چه فتنه بنزینی خواند، اشاره کرد و با مسوول دانستن دولت در حواشی افزایش قیمت بنزین گفت: مجلس یازدهم باید از دولت تعهد بگیرد که امسال دیگر فتنه بنزینی و امثال آن را به وجود نیاورد.

وی با بیان این اعتقاد که «اقتصاد برجامی مقابل اقتصاد مقاومتی صف آرایی کرد»، گفت: مصداق بارز اقتصاد مقاومتی اعلام پنج کشتی نفتکش به ونزوئلا و در کنار گوش شیطان بزرگ است که هنوز باورشان نمی‌شود. این اقتصاد اسلامی و اقتداری است.

نماینده مردم مشهد در مجلس در انتقاد از گزارش‌های رئیس برنامه و بودجه گفت: گزارش‌های آقای نوبخت خوب بود اما معلوم نبود که در مورد ایران، عراق یا افغانستان گزارش می‌دهد؛ چراکه آنچه می‌گویند با آن‌چه کف بازار است تفاوت زیادی دارد.

کریمی قدوسی از افزایش نقدینگی و بیشتر شدن بازار بورس ابراز نگرانی و ابراز عقیده کرد: این روزها همان سفته‌بازی ارز، خودرو و دلار به بازار بورس آمده است. برنامه، طرح یا لایحه شما برای هدایت نقدینگی کجاست؟

کریمی قدوسی خطاب به محمدباقر نوبخت گفت: شما گفتید که مجلس در مورد سیاست‌های بانکی قانونی ننویسد تا دولت لایحه بیاورد. لایحه شما کجاست؟ ۱۲ سال است که قرار است نظام بانکی را اصلاح کنید. کنترل بازار یکی از وظایف حاکمیت است. اگر قانون شما ضعف دارد به مجلس بیایید اما ارزاق عمومی و ارز عمومی را کنترل کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا