خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هفت تپه، ساعت ۲۲ سه‌شنبه، لایو اینستاگرام انصاف

امشب، سه‌شنبه ساعت ۱۰ شب، سردبیر انصاف نیوز در لایو اینستاگرام این رسانه به پرسش خانم ماندانا صادقی، روزنامه‌نگار خوزستانی و همچنین دیگر مخاطبان درباره‌ی چگونگی پوشش خبرهای پرونده‌ی هفت تپه و مصاحبه با مدیران شرکت هفت تپه پاسخ خواهد داد.

[ لینک آدرس اینستاگرام انصاف نیوز ]

ماندانا صادقی در کامنتی برای پست توضیح انصاف نیوز درباره‌ی ادعای یک کانال تلگرامی که به نحوه‌ی پوشش اطلاع رسانی ماجرای شرکت هفت تپه مرتبط بود، نوشته است:

«سلام و سپاس از سایت خوب انصاف نیوز. از آنجایی که بنده بیشتر یادداشت‌های انتقادی‌ام درباره وضعیت هفت تپه و شرایط خوزستان را در سایت انصاف نیوز منتشر کردم بدون اینکه حتی یک کلمه از نوشته‌هایم سانسور شود، ضمن تشکر از همدلی و تعهد این سایت در خصوص آزادی بیان و اندیشه با چاپ مقالات انتقادی که نتیجه‌اش عدم خودسانسوری توسط نویسندگان (حداقل برای خودم) است، لازم می‌بینم مدیرمسول محترم انصاف نیوز به منظور شفافیت هرچه بیشتر اعلام کنند که آیا برای گزارش مذکور به عنوان رپرتاژآگهی وجهی دریافت کرده‌اند یا نه چون این موضوع تنها دغدغه‌ی شخصی نیست.

به طور فرضی استدلال من این است که جناب شفیعیان گرامی این حد از طلب شفایت را از سوی خوانندگان، روزنامه نگاران مستقل، جامعه کارگری…. امری لازم می‌دانند؛ هر چند ممکن است این سؤال پیش بیاید که چرا بعضی دیگر رسانه‌ها نباید این حد از شفافیت را داشته باشند؟ پاسخ برای من روشن است چون آنها هیچ وقت به اندازه‌ی انصاف نیوز در خصوص خیلی از مسائل اساساً حاضر به انعکاس اخبار نیستند چه برسد به تولید محتوا یا نشر مقالات و گزارش‌های انتقادی… همه‌ی این خواست‌ها و مطالبات برای این است که از آزادی بیان در رسانه‌ها جز پوسته‌ای باقی نماند. ماندانا صادقی.

توضیح درباره‌ی یک ادعا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا