خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرستار شیفت شب قاتل سریالی 19 بیمار بود

پرستار جنایتکار پنسیلوانیایی که با تزریق دوز بالای انسولین 19بیمار را به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به ‌گزارش همشهری به نقل از سی‌ان‌ان، هدر پرسدی، 41ساله، از آوریل سال گذشته تا می‌امسال در 11مرکز مراقبت‌های بهداشتی و توانبخشی در پنسیلوانیا مشغول به‌کار بوده است. او در این مدت از افرادی بین 43 تا 104ساله مراقبت و پرستاری می‌کرده است. هدر که به‌گفته همکاران و دوستانش فردی ناسازگار و خشن بود، در شیفت‌های شبانه و زمانی که تعداد کارکنان کم بود، نقشه شوم خود را عملی می‌کرد. او در نیمه‌های شب به سراغ بیماران می‌رفت و به آنها دوز بالایی از انسولین تزریق می‌کرد که باعث مرگ آنها می‌شد. او حتی به افرادی که نیاز به انسولین نداشتند، انسولین تزریق می‌کرد.

هدر به‌مدت یک‌سال در مراکز مختلف به این شیوه بیماران را به کام مرگ می‌برد و وقتی کارکنان آن مراکز به ماجرا مشکوک می‌شدند، آنجا را ترک می‌کرد. حتی بارها به‌دلیل قصور در مراقبت از بیماران از مراکز مختلف اخراج شده بود. اما پس از آن به مرکز دیگری می‌ر‌فت و اقدامات جنایتکارانه خود را ادامه می‌داد.

این بار اما وقتی در مرکز توانبخشی بلیر، 4نفر جان خود را از دست دادند، کارکنان آنجا به هدر مشکوک شدند و از او شکایت کردند. با این شکایت پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که همه بیماران با تزریق دوز بالای انسولین به قتل رسیده‌اند. پلیس متوجه شد که با یک قاتل سریالی روبه‌روست و هدر را دستگیر کرد. در بررسی‌های بعدی پلیس مشخص شد که هدر در یک سال گذشته، برای مادرش نامه‌هایی را ارسال می‌کرده و در آن نامه‌ها در مورد مشکلات خود با بیماران و همکاران مختلف و نقشه‌اش برای آسیب رساندن به آنها می نوشته است. همین نامه‌ها اسرار او را فاش کرد و وی در اعترافاتش گفت که عمدا دوز کشنده‌ای از دارو را به بیماران تزریق می‌کرده تا آنها را به قتل برساند. او اعتراف کرد که در این مدت به 36بیمار آسیب زده است. 19نفر از قربانیانش از دنیا رفته اند و به 17نفر به قصد کشتن آسیب رسانده است. هدر روز پنجشنبه هفته گذشته  محاکمه شد و بدون وثیقه در زندان شهر باتلر نگه داری می‌شود. میشل هنری، دادستان کل پنسیلوانیا اعلام کرد که امکان دارد این پرونده قربانیان بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا