خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الباطن 12 اسفند 1401

پخش زنده النصر و الباطن 12 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم لیگ عربستان رویارو خواهند شد.

تیم‌های النصر و الباطن، امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در هفته نوزدهم لیگ برتر عربستان و در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الباطن 12 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و الباطن 12 اسفند 1401

پخش زنده النصر و الباطن 12 اسفند 1401

النصر 43 امتیازی و صدرنشین که حالا با درخشش رونالدو تا حدی خود را از دیگر مدعیان قهرمانی لیگ برتر عربستان جدا کرده است، امشب و در ورزشگاه خانگی میزبان الباطن رده شانزدهمی و 6 امتیازی است که در قعر جدول رقابت‌ها جای گرفته است.

النصر در 5 بازی آخر خود 3 برد با درخشش رونالدو، یک تساوی و یک شکست ثبت کرده و رونالدو بر هر 10 گل آخر این تیم موثر بوده است. الباطن اما در 5 بازی آخرش سه شکست، یک تساوی و تنها یک برد کسب کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر اما 8 بار النصر پیروز شده و تنها 2 بار الباطن. یک بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الباطن 12 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا