خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عاقبت توزیع «بن‌های محرم» به کجا رسید؟

معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش از بررسی وضعیت ارائه «بن‌های محرم» به اعضای شورای شهر خبر داد.

افشین حبیب زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص چرایی توزیع بن‌های نمایشگاه عطرسیب از سوی مدیریت نمایشگاه میان اعضای شورا شهر تهران گفت: برخی از اعضای شورای شهر از جمله بنده اصلا این بن‌ها را تحویل نگرفتیم و برخی دیگر نیز این بن‌ها را پس دادند و تعدادی از اعضای شورای شهر نیز این بن‌هایی را که در اختیارشان قرار داده بودند را در اختیار هیأت‌های عزاداری قرار دادند.

وی با بیان اینکه باید سال بعد سازوکاری برای روند ارائه بن‌ها در نظر گرفته شود، گفت: باید سازوکار عادلانه‌ای برای توزیع بن ها در نظر گرفت چرا که برخی از هیات‌ها به دلیل تعدد “بانی” و توان مالی بالا اصلا این بن ها را دریافت نمی کنند و در مورد مابقی هیات ها نیز باید بررسی شود که چه هیاتی هستند؟ آیا توان مالی آنها کم است؟ آیا این بن‌ها در افزایش و تقویت توان مالی آنها تأثیر دارد؟ و اینکه آیا بن ها عادلانه بین هیأت‌ها توزیع شده است؟ چراکه شائباتی در مورد عدم توزیع عادلانه بن‌ها وجود دارد و با اینکه هنوز بررسی در این زمینه نشده اما مسئولان هیات‌ها گلایه‌های زیادی در این زمینه دارند.

معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش با طرح این سوال که چه لزومی دارد بن ها در اختیار اعضای شورای شهر قرار گیرد تا آنها به هیأت ها بدهند؟ گفت: لازم است شهرداری به جای اینگونه اقدامات، سیستمی را طراحی کند تا پس از بررسی به هیأت‌ها بن توزیع شود، نه اینکه این بن‌ها را در اختیار افراد متعدد قرار دهد تا آنها این بن‌ها را توزیع کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا