خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه‌ی میثاقی کم‌بیننده‌تر از حیات وحش و سیمای خانواده!

بنا بر اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما برنامه‌ی «فوتبال برتر» محمدحسین میثاقی که جایگزین برنامه‌ی نود شده است در رده‌ی هشتم یرنامه‌ها از نظر تعداد مخاطب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات صداوسیما، براساس این نظرسنجی بعداز شبکه‌های نسیم و شبکه مستند، شبکه‌های پنج، یک، سه، دو و آموزش هرکدام با یک برنامه دررتبه‌های بعدی از ده برنامه پرمخاطب سیما قرارگرفته اند که شرح آن‌ها به این ترتیب است :

1-دورهمی                شبکه نسیم        56.5درصد

2-کودک شو              شبکه نسیم         36.4درصد

3-مستندحیات وحش     شبکه مستند         35.2درصد

4-ایرانگرد               شبکه مستند         25.8درصد

5-به خانه برمی‌گردیم  شبکه پنج            25.3درصد

6-ویتامین خ             شبکه نسیم            20درصد

7-سیمای خانواده        شبکه یک             19.9درصد

8-فوتبال برتر           شبکه سه              18.2 درصد

9-بچه محل عموپورنگ شبکه دو              17.4 درصد

10-مدرسه تلویزیونی ایران شبکه آموزش    16.4درصد


آی اسپورت در این باره نوشت: آی اسپورت – خبر تلخ بود اما قابل انتظار: «برنامه فوتبال برتر میثاقی در رقابت با بقیه برنامه‌های تلویزیونی حتی قافیه را به برنامه‌های آشپزی و مستند هم باخت.»

روزی که میثاقی آمد قرار بود جای نود را پر کند. پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون که خودم شخصا بجز قسمت اول که ندیدم، از قسمت دوم هیچکدام از قسمت‌هایش را به مدت دو دهه از دست ندادم. نود همیشه جذاب بود و نمی‌شد از دیدنش حتی در عزا و عروسی صرفنظر کرد، بجز سال آخر که در یک سراشیبی خودساخته و خودخواسته افتاد. میثاقی و تیمش با این شعار آمدند که «آمده‌ایم که بمانیم» و «آمده‌ایم که اشکالات نود را نداشته باشیم» اما از همان روز اول لنگ زدند.

ایده‌های میثاقی مثل استفاده از آموزش‌های کسالت‌بار مجید جلالی و یا آوردن هاشم بیک‌زاده به عنوان عنصر نمکی ماجرا هیچکدام افاقه نکرد تا برنامه «فوتبال برتر» یا همان «نود پلاس» به جایی نرسد.

تلاش میثاقی برای بدست آوردن دل همه، برنامه را به یک شوی خنثی و بی‌بو و بی‌خاصیت تبدیل کرد که حتی دعوت ستاره‌های فوتبال هم تماشایی‌اش نمی‌کرد. میثاقی نشان داد در تمام این سال‌ها از استادش فوت آخر را نیاموخته، فوتی که برنامه‌ را جذاب، جنجالی و تماشایی می‌کرد. با وجود آنکه محمدحسین از امتیازاتی برخوردار بود که عادل هرگز نداشت، عادل برای پنج دقیقه آنتن التماس می‌کرد اما آنتن را از او می‌گرفتند تا ساعت دو نصفه شب حیات وحش پخش کنند، ولی میثاقی کاملا کنداکتور شبکه سه را در اختیار گرفته و هر روز هفته دلش بخواهد روی آنتن است اما دستپختش حتی به اندازه ویتامین خ و به خانه برمی‌گردیم بیننده جلب نمی‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا