خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش: مرگ مشکوک یک حسابدار دانشگاه تهران

/ پیگیری‌های خبرنگار انصاف نیوز /

سه‌­شنبه‌ی هفته­‌ی گذشته 26 تیرماه، همزمان با ابقای ریاست دانشگاه به مدت چهارسال،حسابدار دانشکده­‌ی جغرافیای دانشگاه تهران فوت کرد. برخی از سکته‌ی قلبی و برخی از خودکشی او به‌دلیل فشارهای وارده از سوی دانشکده خبر می­‌دهند، موضوعی که از سوی رییس دانشکده تکذیب شده و از مسمویت او در بیرون از دانشگاه و در مسیر منزل خبر می‌دهد. صحبت­‌های ضدونقیضی که موجب می‌­شود این اتفاق کمی مشکوک به نظر برسد.

«ابراهیم مقیمی»، رییس دانشکده‌ی جغرافیای دانشگاه تهران دراینباره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: آقای «ج» حسابدار دانشکده در مسیر منزل سوار ماشینی می‌شود که در این بین، آبمیوه‌­ا­ی به او داده و مسموم­ش می‌­کند. یکی، دو ساعت بعد از مسمویت، او توانسته خودش را به خیابان بکشاند و با یک موتور و یا شخصی به بیمارستان فیروزآبادی شهرری منتقل شود. ظاهرا این ماجرا را بعد از رسیدن به بیمارستان، در آنجا گفته و فوت می‌­کند. اینها را پدر خانم­شان گفتند.

«علت مرگ مسومیت است، خودکشی نیست»

او در ادامه گفت: وقتی که صبح روز بعد از این ماجرا اطلاع پیدا کردیم، حراست را در جریان گداشتیم تا به این موضوع ورود پیدا کنند. بعد از چندین ساعت حراست از فوت ایشان خبر دادند و گفتند که علت آن مسمویت در مسیر منزل بوده. این موضوع از طریق کلانتری هم در حال پیگیری است.

مقیمی درباره­‌ی اینکه «طبق گزارش رسیده، حسابدار بدلیل فشارهای روانی که از سوی دانشکده به او وارد شده است، علی­رغم دارا بودن دو فرزند اقدام به خودکشی کرده است!»، اظهار کرد: از طرف دانشکده تحت هیچ فشاری نبوده. یک خطای کوچکی داشتند که بخشی از این خطا به خود دانشگاه برمی­‌گردد و باید روابطش را با بانک قانونی و تعریف شده­‌تر کند.

او اضافه کرد: به همین دلیل در نامه­‌ای که به دانشگاه نوشته شد، تقاضای بخشش او را داشتیم. این خطا به قدری نبوده که ایشان را منوط به انفصال از زندگی کند و آن را به فوتشان ارتباط داد.

رییس دانشکده­‌ی جغرافیا در پاسخ به این پرسش که « او از کار معلق بود؟»، گفت: نه، اما قرار شد کارش را تحویل حسابداری بدهد و بعد از یکم مهرماه شرایطش مشخص شود.

همچنین یکی از فعالان دانشجویی در رابطه با خبر فوت حسابدار دانشکده اظهار کرد: طبق شنیده‌هایم او سکته کرده است. ساعتی بعد او طی تماسی با دفتر انصاف نیوز از خبرنگاری که این موضوع را پیگیر می‌کرد خواست که نام و عنوانی از او برده نشود.

نسبت اتهام مالی

این در حالی است که یکی از اساتید دانشگاه تهران به خبرنگار انصاف نیوز گفت: اتهام مالی که به آقای «ج» نسبت دادند، هنوز اثبات نشده است، اما  دانشکده در اقدام عجولانه‌ای نامه‌­ای در اتوماسیون اداری گذاشته و او را متهم کردند که این نامه را کارمندان دانشگاه دیده‌­اند و آبرویش را بردند.

این فرد که نخواست نامش منتشر شود در ادامه مدعی شد: این دور از انتظار است که حسابدار دانشکده مسموم شده باشد چون کسی با او خصومتی نداشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. داستانی که رئیس دانشکده شنیده اند ، دادن ابمیوه به زنان برای تجاوز یا دزدیدن جواهرات انان است ، دوستان در داستانسرایی هم بی تجربه هستند !

    2
    1
  2. وضعیت کارکنان قراردادی برخی مراکز و واحدهای زیر مجموعه وزارت علوم بسیار متزلزل است. متاسفانه آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی محل تاخت و تاز برخی از مدیران مدعی اخلاق شده تا به خاطر شهوات نفسانی!!!!! خود با زندگی و آبرو و آینده اشخاص بازی کنند…آقای ض.ه. ْ ح. ا. از مدیران و مسئولان سابق فرهنگی اجتماعی در جریان این گونه ظلم و ستم ها هستند. ذکر مثال محفوظ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا