خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق اپوزیسیون و دولت برای مقابله با کرونا در ونزوئلا

خورخه رودریگز، وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا گفت، دولت با اپوزیسیون برای همکاری در زمینه مقابله با ویروس کرونا به توافق رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا گفت، این توافق یک صفحه‌ای اول ژوئیه سال جاری میلادی بین کارلوس آلوارادو، وزیر بهداشت، خولیو کاسترو، مدیر کمیسیون مقابله با ویروس کرونا در مجمع ملی تحت کنترل اپوزیسیون و سازمان بهداشت جهانی شعبه آمریکای جنوبی امضا شده است.

وی ادامه داد، سه طرف امضا به دنبال تامین بودجه برای رسیدگی به یکسری مسائل شامل بهبود آزمایش‌های مربوط به کرونا، خرید تجهیزات درمانی و بهداشتی بیشتر و همچنین اجرای کمپین‌های بهداشت عمومی هستند.

وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا در سخنرانی سه شنبه شب تلویزیونی خود گفت: کووید – ۱۹ به هیچ جنسیتی، حزب سیاسی یا رویکردی احترام نمی‌گذارد و تبعیضی هم قایل نیست. این خبر خوبی و آغاز خوبی است، ما با یکدیگر به مقابله با کووید-۱۹ می‌پردازیم.

خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا پبشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپوزیسیون توافقی تکنیکی را با سازمان بهداشت جهانی شاخه آمریکای جنوبی امضا کرده تا برنامه‌هایی را با هدف تمرکز بر تجهیزات حفاظتی برای پرسنل درمان، بهبود رهگیری بیماران و ارائه خدمات درمان برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا اجرایی کند.

رودریگز گزارش کرده که ۱۸۱۹ مورد ابتلا به بیماری ویروس کرونا و ۱۸ مورد مرگ در کشور اعلام شده اما منتقدان می‌گویند دولت احتمالا مواردی را به دلیل عدم گرفتن تست‌های کافی درباره ابتلا به بیماری مذکور گزارش نمی‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا