خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت‌های ترامپ در واکنش به اعتراضات در آمریکا

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت به انتقاد از اعتراضات به مرگ جورج فلوید در شهرهای مختلف کشورش و برخی اخبار منتشر شده در این رابطه پرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت نیوز، رئیس جمهور آمریکا از افرادی که از منع رفت‌وآمد اعمال شده در شهر واشنگتن سرپیچی می‌کنند، انتقاد کرد و در تویتتی نوشت: بسیار تاسف‌آور است که می‌بینیم رسانه‌های جمعی با اخبار جعلی شدت، اهمیت و شرارت چپ‌گرایان افراطی، غارت‌گران و ارذل و اوباش را کم اهمیت جلوه داده و شهرهایی را که تحت کنترل لیبرال دموکرات‌ها است را به ناآرامی و آشوب کشیده است. بسیار محتمل است که همه آنها با یکدیگر همدست باشند.

با توجه به منع آمد و شد جدی که در شهر واشنگتن اعمال شده، بسیاری از معترضان خود را به ماسک و عینک مجهز کرده‌اند تا درصورت تکرار تاکتیک‌های خشن پلیس آماده باشند. اما تاکنون مقامات از تکرار تاکتیک‌های روزهای گذشته اجتناب کرده‌اند.

ترامپ در تویت دیگری نوشت: آشوب، بی‌قانونی و تخریب نیویورک را درنوردیده است. اندرو کومو، فرماندار نیویورک چه زمانی می‌خواهد از دولت فدرال درخواست کمک کند؟

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: رسانه‌ها به دروغ ادعا کردند که آشوب‌های خشونت‌آمیز، صلح آمیز هستند و گاز اشک‌آور علیه آشوبگران استفاده شده است. اخبار جعلی به کشور ما به شدت آسیب می‌زند. کلیساها را به آتش نکشید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه جالب…لیبرالها ..اراذل واوباش…وووو….چقدر این کلمات برایمان مانوسند….جناب ترامپ…پس تو اینقدر بی عرضه ای که هنوز رویش هایی درجهت خودت نرویانده ای؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا