خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تخلف در دانشگاه آزاد اهواز؟

در بخش‌هایی از متنی با عنوان «تخلف در دانشگاه آزاد اهواز» به همراه تصویر چند سند آمده است:

ما جمعی از دانشجویان گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اعتراض خود را نسبت به تدریس یکی از اساتید این واحد دانشگاهی که … با رشته‌ی غیر همخوان در این دانشگاه در حال تدریس می‌باشد اعلام می‌نماییم. در این موقوله کوتاه که پس از ماهها پیگیری و تلاش سعی کردیم اسناد و مدارک را تهیه و به ان سایت محترم ارسال کنیم:

۱) چگونه دکتر طهرانچی ادعای افزایش کیفیت تدریس را اعلام می‌کند در حالی که آقای ن.ز با رشته‌ای غیر همخوان در رشته حقوق تدریس می‌کند.

۲) آقای ز که گویا با [توصیه] به صوت حق التدریس در واحد اهواز مشغول به کار شده است دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور باغملک و مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد خرم آباد می‌باشد. یعنی در حال حاضر نامبرده دارای مدرک علوم سیاسی است ولی متاسفانه در گروه حقوق تدریس می‌کند.

۳) پیرو بخشنامه شماره 27289/30 مورخ 07/05/97 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی (پیوست شماره یک) در خصوص ممنوعیت تدریس اساتید حق التدریس در رشته‌های اعلامی از جمله علوم سیاسی ابلاغ می‌کند و همچنین براساس بخشنامه مدیر کل آموزشی واحد اهواز (پیوست 2) تدریس اساتید حق التدریس در رشته‌های مختلف از جمله علوم سیاسی اعلام می‌گردد. ولی متاسفانه آقای ز … از طریق رییس دانشگاه آزاد استان خوزستان و … بدون گذاران مصاحبه‌های علمی و حتی تأیید حراست و بازرسی در این واحد دانشگاهی مشغول به تدریس می‌شود.

۴) چگونه انتظار افزایش توان علمی و کیفی دروس را در رشته‌های مثل حقوق که فردا باید بر مسند قضاوت و وکالت قرار گیرد دارید؟ در حالی که باید یک فردی که فوق لیسانس علوم سیاسی دارد ولی 16 واحد دروس حقوقی و قضایی را تدریس می‌کند؟ آیا چه کسی پاسخگوی این مسئله است؟ مگر ما شهریه نمی‌دهیم؟ مگر شب و روز وقت نمی‌گذاریم تا آموزش ببینیم و سطح علمی ما افزایش یابد؟ آیا به نظرتان با این اساتیدی که با سفارش آمده و هیچ گونه آموزشی در خصوص درس خود نمی‌دهد فایده‌ای دارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درروزشنبه ۳۱خرداد درکارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اهواز به صورت آنلاین وشفاهی امتحان داشتم. ساعت هشت صبح هرکاری کردم که به سامانه دانشگاه وارد شوم نشد. به اجبار به دانشگاه مراجعه کردم که بعداز کلی پیگیری شماره استاد را به من دادن وبااستادتماس گرفتم وموضوع راشرح دادم وباتوصیه استاد مبنی براینکه با ریاست یا معاون یاآموزش مراجعه کن که هیچکدام ازاین بزگواران تشریف ندشته و تلفنهای آنها یاخاموش بود یادر دسترس نبود مجبور شدم به فرهنگ شهر مراجعه کردم . به مهاونت آموزشی مراجعه کردم و موضوع را شرح دادم . ومعاونت محترم با ا استاد مربوط به آن درس تماس گرفته ومتوجه این موضوع شد که نیمی آز دامشجویان این مشکل را دارند که دارد برطرف می شود .ومرا به خانم م معرفی کرد که مشکل را برطرف کند وجهت نصب چند نرم افزار به کافی نتهای روبروی دتنشگاه رفتم وکافی نت نتوانست مشکل را حل بکند ومجددا به خانم م مراجعه کردم .که فرمودن که زمان سکشن این امتحان به اتمام رسیده وشما این درس را ازدست داده اید. درصورتی که درمراجعه اولیه گفته بودند تا شش عصر فرصت دارید این آزمون را برگزار کنید. که به این صورت رفتار نشد . با توجه به توصیه ریاست دانشگاه و دیگر مدیران اسنانی که با توجه به کرونا همکاری ببشتری دراین ترم با دانشجویان داشته باشید . هدف از آزمون غیر حضوری پیشگیری از شبوع کرونا بوده است . ولی امسال حقیر بسیار بود که به وضوح در روبروی دانشگاه و کافی نتها دبده می شد وحتی در محل دانشگاه برای کارکنان این موضوع تمجع وتردد دیده می شد . خواهشمندم بررسی و پی گیری شود . ودرآخر به این نکته باید توجه کرد که دانشگاه آزاد زیر ساختهای لازم را برای برگزاری آموزش مجازی وهمچنین برگزاری امتحانات به صورت آنلاین وشفاهی ندارد. درصورت نیاز واثبا ت این موضوع صداهای ظبط شده که نشان دهنده اینکه در تمامی ترم اشکال وجود داشت یا صدای استاد نمی آمد و با تلاش اساتید محترم بعد چند ورود وخروج تازه صدای استاد می آمد وبه جرات متوان گفت درکل ترم فقط دو یا سه بار دانشجو یان موفق به صحبت ودر کلاس شدند. به این صورت آموزس علاوه که کسی چیزی یاد نمی گیر د برای آینده دانشجو هم مشکل ایجاد می کند . وهمچنین از لحاظ مالی ففط دانشکاه سودمی برد که به عقیده حقیر وعده زبادی از دانشجویان فقط کسانی بهرمند می شوند که فقط وفقط دنبا ل گرفتن مدرک می باشند .با تشکر انشالله پیکیری نموده و جهت اطلاع جامعه هدف منعکس شودوهمچنین نتیجه رادر صورت امکان به حقیر اطلاع دهید.

  2. باسلام، تمامی مواردی که در ارتباط با استاد ن، ز ، شرح داده شده درست می باشد، افرادی هستند ، که با مدارک بالاتر ( دکترا) فارغ تحصیل شدند و هیچ مشکلی هم در ارتباط با استاد شدن ندارند ، ولی استفاده از استاد ن، ز، با مدرک غیر مرتبط ، و مدرک ارشد، در دانشگاه آزاد واحد اهواز ، مدتی است که شکایت دانشجویان را به همراه داشته ، علاوه بر آن هیچ موقع این استاد توصیه ای سر وقت سر کلاس حاضر نمی شود وحتی در چند ساعت بعد از کلاس کلاس را برگزار می کند تا اینجا هم می گوییم مشکلی نیست ولی این شخثص مدعی هم می باشد ونحوه طرح کردن سئوالات را هم جوری تنظیم می کند تا بتواند از دانشجویانی که در این زمینه اعتراض می کننند انتقام بگیرید واگر به سایت دانشگاه وارد شوید ومی خواهید ببینید در ست است یا خیر فقط به ولاسهایی که سایت روشن ولی کسی صحبت نمی کند متوجه این امر خواهید شد به مدیر گروه مربوطه در امسال مراجعه کردم واین موضوع را گفتم ولی بی تاثیر بوده در این ترن این شخص حتی ۸ ساعت مفید در کلاس حضور نداشته است ولی اگر دانشجویی در کلاسهایی که وی هر وقت خواست تشکیل نی دهد نمره میان ترم به او داده نمی شود جهت اثبات این موضوع به دو جلسه به اتمام تدریس توسط این شخص مراجعه کنید وخواهید دید که علنا این موضوع را بیات کرده که دانشجویانی که کمتر در کلاسها حضور داشتها ند حتی اگر در میان ترم تمام نمره را بگیرند من هیچ نمره ای به آن دانشجو نمی دهم آیا این شخص از افراد جامعه نیست وچه کسی وی را پشتیبانی می کند . به امید آن روزی که فردی پیدا شود وجلوی چنین استاد ی را که اجازه ادریس هم ندارد بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا