خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت آزادی سیروس عسگری

دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه دکتر سیروس عسگری سه سال شرایط سخت را تحمل کرد؛ اعلام کرد: تلاش و پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای به مناسبت آزادی دکتر سیروس عسگری تاکید کرد: این استاد در اسارت ظالمانه در کشور بیگانه قرار گرفته بودند به آغوش خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف بازگشت. در واقع دکتر عسگری و خانواده گرامی‌ او در دوره‌ای سه ساله شرایط بسیار سختی را صبورانه تحمل کرده و پشت سر گذاشتند.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش و پایمردی  دکتر عسگری برای دفاع از خود در مقابل اتهامات بی اساس و نهایتا گرفتن حکم تبرئه از دادگاه آن هم در شرایط غربت و اسارت بسیار ارزشمند است.

دانشگاه صنعتی شریف همچنین تاکید دارد این دانشگاه که در این سال ها همواره پیگیر و نگران وضعیت این عضو ارزشمند خانواده خود بوده است، ضمن خوش آمد به این همکار  و عرض تبریک به خانواده لازم می‌داند از همکاری‌ها و تلاش‌های همه مسئولین ذی ربط به ویژه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیگیری وضعیت و فراهم آوردن مقدمات بازگشت دکتر عسگری تشکر کرد.

امیدواریم خداوند به فضل خود، تلخی روزهایی که بر ایشان و خانواده محترمشان گذشته است را به بهترین شکل جبران کند و چنین تجربه تلخی برای هیچ یک از اهالی علم و دانش تکرار نشود .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا