خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرماندار برکنار شده: «جریان فتنه» سنگ‌اندازی کرد!

«ایرج حیدری فرماندار تاکستان پس از آن که فتنه 88 را خط قرمز فرمانداری اعلام کرد، با دستور یک مقام ارشد دولتی برکنار شد». این را رجانیوز در کانال تلگرامی خود نوشته است.

به گزارش انصاف نیوز، یک سایت دیگر جریان احمدی نژادی ها به نام «خبرنامه ی دانشجویان» هم خبر برکناری این فرماندار با با تیتر «برکناری یک فرماندار اصولگرا با نفوذ جریان فتنه» منتشر کرده است.

این سایت نوشته است که «ایرج حیدری» بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران قزوین مهم‌ترین علت برکناری خود از سمت فرمانداری تاکستان را «سیاسی‌کاری و نفوذ جریان فتنه» در استان قزوین خوانده و گفته است:

«از زمان آغاز مسئولیت بنده به عنوان فرماندار تاکستان سنگ‌اندازی‌ها بسیاری از سوی جریان فتنه صورت گرفت که این امر در نهایت منجر به برکناری بنده شد. … تنها به واسطه نفوذ جریان فتنه در استان قزوین هجمه‌هایی به خاطر ولایت‌مداری و اصولگرا بودن بنده به وجود آمده که این امر با شایسته‌سالاری در تضاد است».

خبرگزاری فارس نیز در همین روز در خبری نوشت:

«شاید موضوع برکناری حیدری در روز شوراها قوت گرفت؛ روزی که حیدری در مراسم گرامیداشت این روز علیه جریان فتنه موضع‌گیری کرده و خط قرمز را فتنه عنوان می‌کند. بعد از این موضع‌گیری و فقط به اتهام مرزبندی با جریان فتنه، زمزمه‌ها در استان و در بین جریانی خاص بر سر زبان‌ها می‌افتد که حیدری باید برود، چراکه او تنها فرمانداری بوده که در روز گرامیداشت 9 دی سخنران مراسم 9 دی بوده و موضع‌گیری وی علیه سران فتنه قابل قبول نیست. یک منبع آگاه به فارس می‌گوید: فایل ضبط شده سخنرانی حیدری توسط جریان فتنه استان به دولت رسیده و مسوولانی بالاتر از وزیر کشور در این خصوص تصمیم به برکناری حیدری گرفته‌اند».

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا