خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام مولوی عبدالحمید درپی درگذشت یکی از علمای اهل سنت هرمزگان در بازداشتگاه

درپی درگذشت مولوی موسی رحیمی، یکی از علمای اهل سنت استان هرمزگان در بازداشتگاهی در بندرعباس، مولوی عبدالحمید با صدور پیامی ضمن تسلیت گفتن به علما و مردم منطقه، به‌ویژه خانواده‌ی او، خواستار شفاف‌سازی مسئولان ذی‌ربط در مورد این حادثه شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان، متن پیام مولوی عبدالحمید به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«إنا لله وإنا إليه راجعون»

خبر درگذشت ناگهانی یکی از علمای اهل سنت در بازداشتگاه [یک نهاد امنیتی] بندرعباس که اهل شهرستان سیریک در استان هرمزگان است، باعث تأسف و تألم گردید.

مرحوم مولوی موسی رحیمی سال‌ها در کسوت امامت مسجد در شهرستان سیریک، منشأ خدمات دینی و فرهنگی در منطقه بوده است.

درگذشت این عالم بزرگوار در بازداشتگاه باعث نگرانی و پریشانی علما و عموم مردم منطقه شده است. انتظار می‌رود مسئولین ذی‌ربط در این خصوص ابهام‌زدایی و شفاف‌سازی کنند و تحقیق و تفحص لازم در این باره صورت بگیرد و نتیجه را اعلام نمایند.

بنده این ضایعه را محضر علما و عموم مردم منطقه، مخصوصا خانواده‌ی مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان از بارگاه الهی مغفرت تامه و علوّ‌ درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسألت دارم.

(مولانا) عبدالحمید
امام‌جمعه‌ی اهل سنت زاهدان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. روابط پنهان با جاسوسان پاکستانُ امارات و عربستان…. اقدامات مخفاینه مثل کارهایی که خود عبدالحمید می کنه یعنی پناه دادن به وهابی ها و …. و

    6
    6
  2. خدا نکنه شخصی بخاطر نژاد، مذهب یا … ظلمی بهش بشه که حق الناسی بزرگ در پی دارد. خدا حتی از شهید هم حساب حق الناس را نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا