خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کشور کشش بحران تازه را ندارد»

سخنگوی حزب اتحاد ملت با بیان این که «کشور کشش بحران تازه را ندارد»، گفت: نمایندگان مجلس خاطرشان باشد که طی فرایندی که نتوانستند مشارکت اکثریت را جلب کنند، به عنوان نماینده مجلس انتخاب شده‌اند.

حسین نورانی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نکته بسیار مهمی که لازم است نمایندگان مجلس جدید به آن توجه داشته باشند این است که خارج از کل کل های سیاسی، خاطرشان باشد که طی فرایندی که نتوانستند مشارکت اکثریت مردم را جلب کنند، به عنوان نماینده مجلس انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: کماکان این فرصت برای آنان هست که با در نظر گرفتن منافع ملی و خواست اکثریت، پیگیر مطالبات مردم باشند؛ چرا که آنها امروز عنوان نماینده مردم را  یدک می کشند و به افرادی که به آنها رای دادند متعلق نیستند.

این فعال سیاسی گفت: این دولت و مجلس با درایت در انجام وظایف خود می‌توانند در احیای امید و اعتماد خدشه‌دار شده عمومی قدم بردارند.

وی یادآور شد: واقعیت این است که مردم چه آن زمانی که به آقای خاتمی رای دادند و چه زمانی که به احمدی نژاد رای دادند و چه رایی که به روحانی دادند به دنبال تحقق مطالباتشان بودند.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: بر منتخبین این مجلس لازم است که اولا از انتقام کشی سیاسی پرهیز کنند و شرایط خاص کشور اعم از اقتصادی و اجتماعی و امنیتی را در نظر بگیرند و به این توجه کنند که عبور از بحران های مختلف پیش روی کشور چیزی نیست که با تکیه بر اقلیت انجام شود. باید بدانند بهبود شرایط، مستلزم دخالت دادن همه ملت برای حل بحران‌های مختلف است.

نورانی‌نژاد گفت: دولت در ماه‌های پایانی خود است و می طلبد در این مدت در تعامل و همکاری متقابل با مجلس باشد. تنش میان قوای سه‌گانه تزریق نشود، کشور کشش بحران تازه را ندارد . لازم است تا اصل تفکیک قوا رعایت شود و فشار به نهادهای اجرایی و قوه مجریه برای عزل و نصب‌های جناحی نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا