خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵۲ روز در انفرادی با امضای قاضی فراری!

عباس امیری‌فر، مشاور نهاد و نزدیک ترین روحانی به احمدی نژاد در دوره‌ی ریاست جمهوری او در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز به بهانه‌ی خبر فرار قاضی منصوری نوشت:

یکی دیگر از متهمان را فراری دادند. قاضی غلامرضا منصوری، متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری و بازپرس سابق دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه، از کشور متواری شده و به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم است. منصوری پرونده بسیاری از فعالان رسانه‌ای و عدالتخواه را بازپرسی کرد و به دادگاه ارجاع داد.

همین فرد پلید و قاضی ویژه به نام غلامرضا منصوری و قاضی ویژه و مخصوص صادق لاریجانی در سال ۹۰ بنده را به اتهام واهی معاونت در انتشار سی دی ظهور نزدیک است به‌دستور شخص صادق لاریجانی بدون اتهام محکمه پسند بی‌گناه ۵۲ روز در انفرادی بند ۲۴۱ حفا قوه بازداشت کرد و بعد از ۸ سال رسما اعلام کرد که بنده تبرئه شدم و قبل از آمدن ایت الله رئیسی اول به‌دستور شخص صادق لاریجانی بازنشسته و در نهایت از ترس دستگیری به خاطر رشوه از کشور فرار کرد!

مشاور و ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم، شیخ عباس امیری فر

آرزوی امیری‌فر: محاکمه‌ی رییس سابق دستگاه قضا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. قربون خداوند بروم یه سنت هایی داره که لم یتغیر هستند خون بیگناه و آه مظلوم بدجوری یقه حکومت ها و عمله و اکره شون رو می گیره
    دیدی که خون ناحق پروانه شمع را
    چندان امان نداد که شب را سحر کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا