خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همه می دانند

محمد تاجیک، روزنامه‌نگار سینمایی، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «همه می دانند» نوشت:

دوست بسیار عزیزم کیوان کثیریان که منتقد بسیار با سواد و محبوبی است یادداشت بسیار مهم و درستی درباره فساد در برخی رسانه های سینمایی نوشته که بازتاب بسیار گسترده ای داشته است و اتفاقا یکسری ها را واقعا ترسانده است.

کیوان کثیریان به برخی رسانه ها و کانالهای تلگرامی اشاره کرده که با تخریب سینماگران باج خواهی می کنند. خیلی از اهالی سینما و رسانه ها می دانند که باج گیرها دقیقا چه کسانی هستند.

به قول دوست عزیزی که اشراف کاملی بر رسانه ها دارد این باج گیرها در حوزه های دیگری غیر از سینما هم هستند ولی در سینما بیشتر هستند.

باج گیرها به فیلمسازانی که به آنها تبلیغ بدهند کاری ندارند و تخریب و حمله را به کسانی شروع می کنند که حاضر نیستند هیچ پولی و یا تبلیغی بدهند.

حالا در این سالها خیلی ها متوجه شده اند که اگر فلان کانال یا سایت از فلان فیلمساز حمایت می کند حتما پول و یا آگهی گرفته و برعکسش اگر به فلان فیلمساز فحش می دهد قطعا آگهی نداده است …این را دیگر همه می دانند.

برای برخورد با این کانالها و سایت ها چه باید کرد ؟آیا باید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی وارد ماجرا شود ؟آیا وزارت ارشاد و سازمان سینمایی باید پی گیر باشند ؟این سوال مهمی است که باید پاسخ درستی به آن داده شود‌.

به نظرم خود اهالی سینما نیز نباید به این کانالها باج بدهند چون هر چه قدر باج بدهند اوضاع بدتر می شود.

دوست عزیزی می گفت همین کارهاست که شان خبرنگاران و منتقدان را زیر سوال می برد، همین کارهاست که به لیلا حاتمی حق می دهد که برخورد نامناسبی با خبرنگاران انجام دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا