خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دیدن صحنه‌های ورزش ایراد ندارد اما حضور بانوان در ورزشگاه نیاز به مقدمات دارد»

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده‌ی مجلس در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان والیبالیست باشگاه سایپا، در مورد مساله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیاز به مقدمات دارد. چیزی نیست که من الان بتوانم بگویم وارد شوند یا نه، البته دیدن صحنه‌های ورزش اشکال و ایرادی ندارد اما مقدماتی لازم است. اینکه آیا باشگاه‌ها آمادگی دارند و فضای مناسب فراهم است. مسائل مختلفی را باید در نظر بگیریم.

به‌گزارش فارس، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بانوان ما در عرصه‌های بین المللی ورزشی حاضر می‌شوند. اما آمدن و یکجا جمع شدن آن‌ها مسائل متعدد و مختلف، پیامدها و مشکلاتی دارد که باید به آن ها هم توجه کرد. اینطور نیست که من الان نظر بدهم وارد شوند یا خیر، باید در سطح بالاتر و سیاست های کلان‌تری به این موضوع پرداخته و در آن راهبردها این مساله مشخص شود.

وی تصریح کرد: الان هم مساله ما این نیست که خانم ها بیایند یا نه، ما بانوان را به میدان های ورزشی می‌فرستیم. اتهاماتی که می‌زنند؛ شما با فعالیت‌های خانم‌ها در عرصه‌های بین المللی مخالف هستید، درست نیست. معیارهای نظام و انقلاب ما مشخص شده است. ما مسلمان هستیم و انقلاب کردیم. متعقد به مکتب دین هستیم. الگوی بانوان ما صدیقه طاهره و زینب کبری هستند. با توجه به این الگوها و معیارها بانوان ما همه جا می‌توانند حاضر شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا