خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیما لاری جایگزین جهانپور شد

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

کیانوش جهانپور پیش از این، علاوه بر ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وظیفه سخنگویی این وزارتخانه را بویژه در دوران بیماری کرونا عهده دار بود.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت؛ متن حکم وزیر بهداشت به این شرح است:

«سرکار خانم دکتر سیما سادات لاری

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می‌شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه‌های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله مؤید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود از این رو قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضروریست هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید.»

بر اساس این گزارش پیشتر هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.

همچنین در دوره قبل از وزارت آقای سعید نمکی، دکتر ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

لایک جنجالی جهانپور!

ماجرای قطع گزارش ۲۰:۳۰ درباره‌ی جهانپور چه بود؟

جهانپور: آمارهای چین درباره کرونا شوخی بود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا