خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله یزدی: راضی نیستم کسی استعفا دهد

آیت الله محمد یزدی، رییس کنونی مجلس خبرگان رهبری درباره درباره ی اخبار و شایعاتی مبنی بر احتمال استعفای برخی منتخبان مجلس خبرگان، گفت که راضی به این کار نیست.

به گزارش انصاف نیوز، پیرو تماس یک منبع مطلع و نزدیک به آیت الله یزدی با «تابناک تهران»، وی در باره ی احتمال استعفای برخی از منتخبان جدید به منظور راهیابی خود به مجلس خبرگان پنجم موکدا تصریح کرد: «من به هیچ وجه راضی نبوده و نیستم و هیچ فردی از طرف اینجانب در این خصوص نباید رایزنی کند و من نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است قبول دارم».

در روزهای اخیر شایعات و گمانه زنی هایی درباره ی استعفای بعضی از افراد منتخب مردم در مجلس پنجم خبرگان رهبری منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با این توضیح آیت الله یزدی، موارد مطرح شده خاتمه پیدا می کند.

آیت الله یزدی در انتخابات اخیر مجلس خبرگان از حوزه ی تهران مجددا کاندیدا بود ولی رای لازم را نیاورد و در ردیف 17 نتایج قار گرفت؛ یک ردیف پس از 16 نفری که از تهران به دور جدید مجلس خبرگان راه یافتند.

بطحائی: از عضویت در خبرگان انصراف نداده‌ام

نماینده منتخب تهران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که از مجلس خبرگان کناره‌گیری نکرده است.

آیت‌الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی در گفت‌وگو با ایسنا، شایعات مطرح شده درباره کناره‌گیری‌اش از پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تکذیب و اظهار کرد: این شایعه‌ها کار دشمن ملت ایران است که می‌خواهند وحدت و یکپارچگی که در 22 بهمن و 7 اسفند چشم دشمن را خیره کرد کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران و به خصوص مردم شریف تهران بزرگ حماسه‌ای تاریخی آفریدند و امروز شایعه‌هایی مطرح می‌شود که من می‌خواهم استعفا بدهم. مگر من خائن به رای مردم هستم که رای مردم را از دست بدهم؟ من اگر می‌خواستم انصراف بدهم اصلا شرکت نمی‌کردم. چرا قدر ملت شریف را ندانیم؟ دشمن خود شایعه هایی درست می‌کند و خودش هم به آن‌ها جواب می‌دهد.

بطحائی در ادامه تصریح کرد: بنده در یک صورت استعفا می‌دهم که خدا مرگ من را برساند و گرنه تا در قید حیات هستم نسبت به امانت مردم پایبند و وفادار هستم و وظیفه خود را بر حسب بندگی انجام خواهم داد.

همچنین دفتر آیت الله بطحائی در این زمینه بیانیه‌ای صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

«دفتر آیت‌الله بطحائی گلپایگانی (منتخب خبرگان رهبری استان تهران) به استحضار مردم شریف استان تهران می‌رساند: معظم له نسبت به برخی از اظهارات منتسب به ایشان و نزدیکان ایشان در خصوص شایعات اخیر و انصراف ایشان‌، اظهار بی اطلاعی کردند و تاکید کردند؛ هیچ گونه اظهار نظر، مصاحبه و بیانیه‌ای در خصوص انتخابات خبرگان رهبری نداشته است.

و لذا تمامی موضع گیری‌ها و بیانیه‌های معظم له در صورتی مورد تایید است که از وب‌سایت رسمی ایشان به آدرس ( www.bathaie.ir ) اعلام گردد. والسلام»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا