خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مخالفتی برای برنامه مهران مدیری وجود ندارد»

باشگاه خبرنگاران صداوسیما نوشت: سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در واکنش با شایعات منتشر شده مبنی‌بر ممانعت از صدور مجوز برنامه «اسکار» با اجرای مهران مدیری اعلام کرد که تا این لحظه هیچ مخالفتی برای صدور مجوز این برنامه نشده است.

چندی پیش بود که خبر اجرای مهران مدیری در برنامه «اسکار» برای شبکه نمایش خانگی منتشر شد. با وجود برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر اینکه این برنامه مجوز ندارد، ولی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد که مهران مدیری با حضور در شورای صدور مجوز ساترا اقدامات اولیه را انجام داده است. حال ساعاتی بعد برخی از شبکه‌های اجتماعی این ادعا مطرح شد که «صداوسیما به ساترا دستور داده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود!».

در پایان هم اینطور نتیجه‌گیری کردند که « صداوسیما از قدرت خود برای گروکشی آنتن استفاده می‌کند!»

ساترا در واکنش به شایعات منتشر شده اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی طبق قانون، وظایف خود را انجام می‌دهد و تا این لحظه هیچ مخالفتی برای صدور مجوز این برنامه نشده است. رسانه‌ای که اعلام می‌کند با صدور مجوز این برنامه مخالفت خواهد شد، احتمالاً قصد و نیت خیری ندارد و توصیه ما این است که تا وقتی خبری از سوی ساترا اعلام نشده، اخباری که صحت و سقم آن‌ها مشخص نیست مبنای قضاوت افکار عمومی قرار نگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا