خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاندیداتوری محسن هاشمی در 1400 «غیرممکن نیست»

فواد صادقی مشاور محسن هاشمی رفسنجانی درباره‌ی احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 می‌گوید: از نظر عقلایی این امکان برای همه‌ی افراد وجود دارد، اما ایشان بارها مصاحبه کرده‌اند و گفتند قصدی ندارند تا در انتخابات سال 1400 کاندید شوند.

وی افزود: تا به الان اینکه حتی احتمال کاندیداتوری در انتخابات نیز مطرح نبوده است اما غیر ممکن در این کشور وجود ندارد. یعنی تا به الان قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند اما در آینده اینکه چه می‌شود، مشخص نیست.

محسن هاشمی بهرمانی معروف به محسن هاشمی رفسنجانی پسر بزرگ مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی و رئیس شورای شهر پنجم تهران است. ۱۳ سال ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت مترو تهران را بر عهده داشته است. وی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نفر اول لیست امید از طرف اصلاح‌طلبان معرفی شد و با ۱٬۷۵۶٬۰۸۶ رای به عنوان نفر اول پیروز انتخابات شد. او در چهارمین دوره‌ی شورای شهر تهران گزینه‌ی اصلی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران بود اما موفق نشد.

سال 97 در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیما در مورد احتمال حضورش به عنوان کاندید ریاست جمهوری در سال 1400 با سکوت توام با خنده پاسخ داد و گفت آن بحثش جداست.

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – محسن هاشمی رفسنجانی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا