خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابوترابی: هیات رییسه مجلس و هیات نظارت بر نمایندگان از شان مجلس دفاع کنند/ پیش از استیضاح وزیر صمت مردم از جزییات ادعای رشوه مطلع شوند

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی خواستار آن شد که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با فوریت از شأن مجلس در موضوع اهدای خودرو دفاع و تا پیش از پیش از روز استیضاح وزیر صمت، موضوع را تعیین تکلیف کند.

ابوترابی: هیات رییسه مجلس و هیات نظارت بر نمایندگان از شان مجلس دفاع کنند/ پیش از استیضاح وزیر صمت مردم از جزییات ادعای رشوه مطلع شوند

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به ادعای مطرح شده مبنی بر اهدای خودروی شاسی بلند به نمایندگان در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صمت گفت: با توجه به اینکه کذب بودن اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی هیات رییسه مجلس تایید شد، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز به صورت فوری موضوع را بررسی و پیش از روز استیضاح وزیر صمت، نتیجه را اعلام کند.

وی تاکید کرد: طرح چنین ادعای بی اساسی، بر جلسه استیضاح وزیر صمت تاثیر می‌گذارد و بنابراین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید فوری این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و نتیجه بررسی و برخورد جدی با نماینده مطرح کننده این ادعا تا قبل از برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت به اطلاع نمایندگان برسد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید در این باره برای مردم شفاف‌سازی کند و مردم باید در جریان جزء به جزء این ماجرا به طور دقیق قرار گیرند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این قبیل صحبت ها در شأن مجلس انقلابی نیست و من از هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌خواهم تا در این باره شفاف سازی و از شأن مجلس انقلابی دفاع کند.

پایان پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا