خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شرایط بحرانی تیم نفت مسجدسلیمان

عطاالله بهادری، رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از منع فعالیت این تیم در لیگ برتر و شرایط نامعلوم تیم نفت خبر داد.

بهادری در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر منع فعالیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، اظهار کرد: پایان سال گذشته بود که وزارت نفت لزوم قطع هرگونه ارتباط اداری، سازمانی و مالکانه خود را طبق استناد به مصوبه مجلس با تیم‌های حرفه‌ای فوتبال از جمله تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. تیم ما نیز دولتی است و بر این اساس نیز طبق قانون نمی‌تواند از امکاناتی چون ورزشگاه مسجدسلیمان و خوابگاه برای اقامت بازیکنان استفاده کند. همچون باشگاه‌های دیگر نیز اسپانسر قوی نداریم و اکنون شرایط بسیار سخت‌تر از قبل شده است.

وی بیان کرد: نفت‌مسجدسلیمان تنها امید مردم مسجدسلیمان است و این تیم را هم از آن بگیرند جوانان این شهر باید چه کنند؟ از تمام مسئولان خوزستانی می‌خواهم پای کار بیایند و نگذارند دلخوشی مردم این شهرستان از دست برود.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ۹ بازی دیگر تا پایان فصل نوزدهم در پیش داریم اما نمی‌توانیم از امکانات قبلی همچون ورزشگاه و خوابگاه در مسجدسلیمان استفاده کنیم. ضمن این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بسیار هزینه بر است و ما نیز حتی یک ریال پول نداریم و چطور باید وارد مسابقات شویم؟ اکنون تیم با اعتبار شخصی‌مان در تهران است و به دلیل بی‌پولی باید اردوی تهران را تعطیل کنیم.

وی گفت: ما از الان این موضوع را به اطلاع مردم مسجدسلیمان و خوزستان رساندیم و امیدوارم تا دیر نشده کاری شود. اکنون نفت یک وضعیت نامعلوم دارد. از استاندار خوزستان، نماینده مسجدسلیمان و سایر نمایندگان استان، مدیرکل ورزش خوزستان، پیشکسوتان و مردم خوزستان و از تمام رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهم به یاری ما بیایند تا نفت از این بحران خارج شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا