خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش به انتشار یادداشتی درباره‌ی کودکان کار و زباله‌گرد

کانال تلگرامی اصولگرای «قرارگاه سایبری عمار» در متنی با تیتر «خبرنگار بی بی سی اینجا چه می‌کند؟!» نوشت:

روزنامه شرق و روزنامه اعتماد در صفحه اول دو یادداشت متفاوت را منتشر کردند که نویسنده هر دو یادداشت، شخصی به نام «کامیل احمدی» است.

«کامیل احمدی» یک دوتابعیتی(ایرانی-انگلیسی) است که در پوشش کارشناس با رسانه های معاند از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، من و تو، رادیو فردا و دویچه وله همکاری می کند.

وی در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به عنوان خبرنگار با شبکه بی بی سی فارسی همکاری داشته است. این فرد دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی، چندین مرتبه در موضوعات مختلف زنان از قبیل ازدواج سفید و ازدواج دختران در سنین کم در برنامه های بی بی سی حضور داشته است.

ازدواج سفید در ایران، ازدواج دختران در سنین کم، صیغه و صیغه محرمیت در ایران، زباله‌گردی کودکان در تهران، همجنس بازان، هویت و قومیت در ایران و…از جمله موضوعاتی است که این عنصر دوتابعیتی بر روی آن تمرکز کرده است. مسائلی که در حوزه سبک زندگی، مسائل احتماعی و حتی مسائلی با پیوست امنیتی است.

عنوان یادداشت روزنامه شرق «تراژدی خاموش کودکان زباله گرد» و عنوان یادداشت روزنامه اعتماد «مخاطرات کار پنهان کودک» است.

کامیل احمدی علاوه بر همکاری ویژه با رسانه های معاند، ارتباطات ویژه ای نیز با برخی سازمان های بین المللی دارد. رسانه های اصلاح طلب نیز در نقش یار کمکی با وی همکاری می کنند. احمدی در سالهای اخیر ضمن ارتباط گیری با برخی مسئولان(در معاونت امور زنان ریاست جمهوری و فراکسیون امید و فراکسیون زنان مجلس دهم و شورای شهر پنجم و شهرداری اصلاح طلب تهران) در پی آن بوده است تا مسیر تصویب کنوانسیون های مسئله دار خارجی- از جمله قانونی کردن افزایش سن ازدواج در ایران- را هموار کند.

کامیل احمدی در سایت شخصی خود تصریح کرده که دوره های «لابی گری و تاثیرگذاری بر سیاست ها و سیاست مداران» را در موسسه MDF هلند گذرانده است، در سایت موسسه ام دی اف مشخص است که این مرکز زیر مجموعه بنیاد برانداز هیفوس قرار دارد، به عبارتی کامیل احمدی یک نفوذی آموزش دیده تحت نظر بنیاد ضدایرانی هیفوس است.

حال سوال اینجاست که این عنصر دوتابعیتی و آموزش دیده در مراکز ضدایرانی در روزنامه های اصلاح طلب چه می کند!؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بلاهت را بنگرید….انقدر که به فرد میپردازند به نوشته اش بی اعتنا…..برای چنین بلندگوهایی …..نه فساد مهم است ونه خودکشی وزباله گردی…..چه بازار عفن ومکاره ایست که اینان در این دیار…….برپاداشته اند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا