خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با وزیر راه و شهرسازی

رئیس جمهور روحانی در گفت‌وگو با وزیر راه و شهرسازی با اشاره اهمیت و ضرورت بررسی علل و عوامل گرانی مسکن و راه‌حل‌های برون‌رفت از این وضعیت، بر اهتمام هرچه بیشتر برای تسریع در روند اقدامات و فعالیت ها برای به ثمر رسیدن این موضوع تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه، از وی خواست تا طرح ها و دستورالعمل های لازم برای حل معضل و کنترل قیمت مسکن را برای بررسی، تصویب و تسریع در اجرا به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل و فصل شود.

روحانی با اشاره بر ضروت تلاش برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه هایی که در رفت وآمد مردم و افزایش حمل و نقل کالا و بار در کشور تحول ایجاد می کند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در سال جهش تولید همچون سال های گذشته شاهد تحول در توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای در کشور باشیم.

رئیس جمهور افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تخلیه بار در پایانه‌ها تسریع شده و با همکاری گمرک کالاهای اساسی با سرعت در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم نسبت به تامین این کالاها دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

روحانی همچنین از تمامی فعالان، دست اندرکاران و عوامل حوزه حمل و نقل باری و مسافربری شهری و برون شهری، ریلی و هوایی که علی رغم شرایط سخت شیوع کرونا همچنان به خدمت رسانی ادامه داده و در کنار مردم قرار دارند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا