خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پس مخبر برود!

آرمان ملی نوشت :یکی دیگر از انتقاداتی که سبب نارضایتی از عملکرد مخبر شد به انتصاب‌های او مربوط است مانند اردیبهشت سال گذشته که حجت‌الاسلام حسین میرزایی امام جمعه اصفهان در صفحه توئیتر خود نوشت: «جناب آقای مخبر! با انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان مشاور خود، که نه دانش و نه تخصص در زمینه آب دارد و نه برخی از صلاحیت‌های مشاور بودن را، چشم‌تان روشن! امید است ان‌شاا… راه خلف ناصالح خویش در برخی زمینه‌ها را، پیش نگیرید!»

تم فروردین ماه به تصویب هیات دولت رسیده بود را ابلاغ کرد. این مصوبه معاون‌های اجرایی و اقتصادی رئیس‌جمهوری را از ترکیب کمیسیون اقتصادی کنار گذاشت. اختلاف تا جایی گسترش یافت که سخنگوی دولت، چهارم اردیبهشت در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «تغییر در کمیسیون اقتصادی بنا به درخواست خود این اعضا و به دلیل اشتغال‌های متعدد و عدم امکان حضور ایشان در جلسات کمیسیون، در جلسه دولت مصوب شد.» ۲۹ آذر سال گذشته بود که محسن رضایی با تبیین خبرهای خوش اقتصادی که پیش‌تر وعده انتشارش را داده بود، گفت: «طبق لایحه بودجه قرار بود یارانه‌ها را برای سال آینده دوبرابر کنیم، اما آقای رئیس‌جمهور تأکید کرد که افزایش یارانه‌ها برای سه ماه باقی‌مانده سال نیز اعمال شود.» اما رئیس‌جمهور و مخبر واکنش خوبی به این ادعا نداشتند. از سوی دیگر وعده‌های مخبر هم عملی نشد به عنوان نمونه در اردیبهشت سالجاری گفته بود : « راهکار کالابرگ الکترونیکی و سبد سهام برای جبران گرانی آرد در نظر گرفته شده است.”» شاید در این بخش باید اظهارات یک نماینده سابق مجلس را به یاد آورد. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که گفته بود: «آقای مخبر هم یکه تاز است، یکه تازی او موجب شده که این وضعیت در حوزه اقتصادی کشور به وجود بیاید. یادمان نرفته که می‌گفت ۵ کشور بزرگ دنیا از ما واکسن می‌خرند.» اظهارات کارشناسان هم قابل توجه است مانند عباس دادجوی توکلی، استاد دانشگاه و کارشناس بانکی که در توئیتی نوشت: «من فکر می‌کنم اگه جای رئیسی بودم، اولویتم برداشتن مخبر و محسن رضایی بود.»

انتقادات به مخبر

یکی دیگر از انتقاداتی که سبب نارضایتی از عملکرد مخبر شد به انتصاب‌های او مربوط است مانند اردیبهشت سال گذشته که حجت‌الاسلام حسین میرزایی امام جمعه اصفهان در صفحه توئیتر خود نوشت: «جناب آقای مخبر! با انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان مشاور خود، که نه دانش و نه تخصص در زمینه آب دارد و نه برخی از صلاحیت‌های مشاور بودن را، چشم‌تان روشن! امید است ان‌شاا… راه خلف ناصالح خویش در برخی زمینه‌ها را، پیش نگیرید!»

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور کیست؟ + سوابق اجرایی - ایمنا

بیشتر بخوانید :

شایعاتی برای تسریع برکناری

چند روز پیش انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیوودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت. پس از انتشار این تصویر توییتی به نقل از مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با متن زیر منتشر شد: «حضور بازیگر شناخته شده آمریکایی در مراسم سوگواری حضرت اباعبدا… بار دیگر ثابت کرد که حسین فراتر از دین و مذهب است.» اما معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور صفحات مجازی منتسب به دکتر محمد مخبر را جعلی دانست و اعلام کرد : « اخبار مرتبط با فعالیت‌های حوزه معاون اول رئیس‌جمهور صرفا در صفحه‌ای با نشانی fvpresident_ir از سوی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور منتشر می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا