خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقدیر از مدیر زندان رجایی شهر

سیدحشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران از مدیر زندان رجایی شهر تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر کل زندان های استان تهران در جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت که به منظور بررسی فعالیت یک ساله فرهنگی، عمرانی، امنیتی و بهداشتی زندان رجایی شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: زحمات شبانه روزی مدیر و کارکنان این مجموعه موجب تحولات چشمگیر و ارتقای نظام زندانبانی اسلامی شده و مهمترین آن احترام به حقوق شهروندی زندانیان و ایجاد فضایی مناسب در شأن سازمان زندان ها شده است.

سیدحشمت الله حیات الغیب در جلسه ای که با حضور عزیزی مدیر زندان رجایی شهر و اعضای کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت  زندانهای استان تهران تشکیل شده بود، گفت: نوع جرایم زندانیان رجایی شهر، اغلب خاص می باشد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران افزود: طی سال گذشته با تغییرات مدیریتی که اتفاق افتاد، شاهد تحولات عظیمی تا پایان سال بودیم، مدیر جدید زندان که قاطع بودن در کنار حسن اخلاق، پشتکار و روحیه خستگی ناپذیری جزء خصوصیات بارزش است، فضایی ایجاد نمود که در آن زندانی خشن با سوابق درگیری های متعدد در زندان کنار زندانیان دارالقرآن قرار گرفت و در مدت کوتاهی تبدیل به شخصی آرام و علاقمند به قرآن شد و همین رویه در تمام زندان اجرا شده، اندرزگاه دارالقرآن به اندرزگاه های دیگر نیز تعمیم یافته است.

حیات الغیب خاطرنشان کرد: ایجاد بند امن، بازسازی و زیباسازی تمام اندرزگاه ها، کلاسها و اماکن، نصب دستگاه های ایکس ری، ارتباط کلامی و میدانی وسیع مدیر با زندانیان و اقدامات دیگر موجب شده، تخلفات و درگیری بین آنان به صفر رسیده، در حال حاضر این زندان که شرایط ویژه و خطیری دارد، جزء بهترین مراکز قلمداد می شود.

وی ادامه داد: بررسی تخصصی اقدامات زندانبانی و رصد میدانی زندان ها از طریق بازدید های دوره ای، منجر به شناسایی چالشها، آسیب ها و نقاط قوت مجموعه می شود که نتیجه آن تدوین برنامه های کارشناسی، کاهش آسیب ها و ناهنجاریها، رفع نواقص و ایجاد تنوع در فعالیتها خواهد بود و این برنامه که با موفقیت در سال گذشته اجرا گردید، در سال جاری نیز به حول و قوه الهی تداوم خواهد داشت.

مدیر کل زندان‌های استان تهران افزود: طبق تحقیقات و بازدید اعضاء از این زندان که توسط اعضای کارگروه انجام شد، تمام ضعفها و راهکارها شناسایی و طی مدت کوتاهی با تلاش شبانه روزی، اکثر موارد بر اساس مصوبات مورد بازسازی، بهسازی و تجهیز گردید.

او ادامه داد: بحمدالله با زحمات مدیر و تمام کارکنان این مجموعه در تمام ادارات و واحدها، موجب تحولات چشمگیر و ارتقای نظام زندانبانی اسلامی شده که مهمترین آن، تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی زندانیان و کارکنان و ایجاد فضایی مناسب در شأن سازمان زندان ها شده است.

حیات الغیب تأکید کرد: پس از بازدیدهای مکرر صورت گرفته و ارائه گزارش نهایی اقدامات کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت بسیاری از نقاط ضعف زندان شناسایی و با افتخار می توان گفت در حال حاضر این نواقص در بسیاری از موارد به صفر رسیده که با سوابق مدیریتی مدیر زندان رجایی شهر، شایسته قدردانی است.

سیدحشمت اله حیات الغیب در آغاز تصدی گری مدیریت زندانهای این استان طی تیر ماه سال ۹۸ وعده داد به زودی چهره جدیدی از زندانهای تهران ارائه خواهد گردید که در فصل اول سال جاری و در کمتر از یک سال، زندان رجایی شهر را به عنوان یکی دیگر از مراکز متحول شده دیگر معرفی نموده، از عزیزی مدیر این زندان تقدیر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا