خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«علی جباری به حجازی و‌ پورحیدری توهین می‌کرد»

امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: علی جباری به دوستان خودش رحم نمی‌کند و حتی حرمت کسانی که اسطوره هستند را نگه نمی‌دارد زیرا او به حجازی، پورحیدری، روشن و مظلومی توهین می‌کرد.

به گزارش فارس امیرحسین فتحی در واکنش به اظهارات امروز علی جباری عنوان کرد: آقای جباری! در مصاحبه امروزم تاکید کردم هر حرفی بزنید، جوابتان را می‌دهم. ضمن آنکه منتظر هستم در دادگاه پاسخ محکمه پسند بزنید.

وی افزود: اگر منِ امیرحسین فتحی خیانتی کرده‌ام و حقوق 25 میلیون تومانی گرفته‌ام، لطفا در دادگاه این موضوع را اثبات کنید. حرف شما از سرِ ناآگاهی و تحریک است. کسانی که چنین حرفی در مورد من زده‌اند و به شما تاکید کردند این مسائل را عنوان کنید را در محاکم قضایی ملاقات خواهم کرد.

مدیرعامل سابق استقلال ادامه داد: آقای جباری! کسی هستید که به خودتان اجازه می‌دادید به اسطوره های بزرگ و فقید استقلال، در کمال بی‌اخلاقی و در کمال ناجوانمردی توهین کنید. به زنده یاد حجازی، زنده یاد پورحیدری و غلامحسین مظلومیِ مظلوم توهین کردید. چند بار به من گفتید حجازی استقلالی نبود. شما چند بار به من گفتید حجازی پول گرفت و به شهباز رفت و استقلال را فروخت. خوشبختانه همه این صحبت‌ها را در حضور کسانی کردید که زنده هستند و به وقتش شهادت می‌دهند.

فتحی تاکید کرد: این شما نبودید که به من گفتید پورحیدری بنده پول بود؟ شما نگفتید او به خاطر پول به آلومینیوم اراک رفت؟ شما چند بار گفتید پورحیدری به خاطر پول به فجرسپاسی و پاس همدان رفت؟ به حسن روشن توهین کردید و گفتید زمانی که ما در تهران تیم را اداره می‌کردیم، روشن در کشورهای عربی خوشگذرانی می‌کرد. شما حتی به دوست صمیمی‌ات آقای نصرالله عبداللهی که مردی صبور و باوقار است، توهین کردید و می‌گفتید او جزو خانواده شاهین است.

وی یادآور شد: وقتی کسی که به دوستان خودش توهین می‌کند و اینقدر حسادت دارد که همبازیان خودش را پشت سرشان خراب می‌کند، من فتحی چه توقعی باید داشته باشم؟ مشکل من این است که باشگاه درآمد کافی نداشت تا به شما پول بدهم. شما (جباری) به دنبال این هستید که ماهی 500 هزار تومان پول بگیرید اما چون فتحی نمی توانست این پول را به شما بدهد، علیه او مصاحبه می‌کنید.

مدیرعامل سابق استقلال خاطر نشان کرد: موسوی عضو سابق هیات  مدیره شما را جمع کرد و پول هم به شما داد اما باز هم بر خلاف اخلاق عمل کردید و مفاد همان جلسه را به فرد دیگری منتقل کردید. آقای جباری! دوره این بداخلاقی‌ها تمام شده است. من اگر تا امروز این مطالب را عنوان نمی‌کردم، به این دلیل بود که هواداران به برخی پیشکسوتان خودشان بدبین نشوند. آقای جباری! تاکید می‌کنم وقتی هر چه دلت می‌خواهد می‌گویی من هم آن ها را بی پاسخ نمی گذارم.

فتحی تاکید کرد: در این مصاحبه هم تاکید می‌کنم، باز هم اگر بخواهید به من و امثال من توهین کنید، مقابل شما می ایستم. امروز و یک بار برای همیشه این کار را می کنم، شاید من وسیله ای باشم که خیلی ها، آن روی دیگر شما را بشناسند. مطمئن باشید حرف های دیگری دارم که اگر لازم باشد آنها را هم به زبان خواهم آورد.


علی جباری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال که علیه او صحبت‌هایی انجام داده بود، گفته بود: فتحی بهتر است ابتدا معلوماتش را بیشتر کند و سپس بگوید مقابل استقلال مشت‌هایم را گره کرده‌ام. من هیچ‌وقت مقابل استقلال بازی نکردم که بخواهم مشتم را گره کنم. فتحی این حرف‌ها را می‌زند تا از مصیبت‌هایی که برای استقلال ایجاد کرده است، شانه خالی کند.

وی افزود: این آقا باید درباره جذب بازیکنانی مثل الحاجی گرو، مارکوس نیومایر و بلاهایی که سر استقلال آورده است، جواب دهد. من استقلالی هستم، بوده‌ام و با استقلال خواهم مُرد. فتحی لیاقت قرار گرفتن در جایگاه مدیرعاملی استقلال را نداشت. آقای فتحی، اول برو مطالعه کن، من اصلا مقابل تاج بازی کرده‌ام که می‌گویی فلانی به تیم گربه سیاه استقلال رفته است؟ شما باید گندکاری‌هایت را جمع کنی.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد فتحی در باشگاه استقلال تصریح کرد: فتحی ماهی 25 میلیون تومان حقوق می‌گرفت و حساب و کتاب پس نمی‌داد. شما کجای فوتبال بوده‌ای که درباره ما حرف می‌زنی؟ اول برو مطالعه کن و بعد درباره من حرف بزن. آقایان راحت بلدند حرف بزنند. این آقا مدعی شده که استراماچونی را من آوردم. شما نیاوردید، علی خطیر (معاون سابق باشگاه) آورده است. طوری حرف نزنید که خودتان را تبرئه کنید.

جباری خاطرنشان کرد: فتحی ضعیف‌ترین مدیرعامل تاریخ استقلال بود و بزرگ‌ترین خیانت را به استقلال کرد. او فوق‌العاده آدم بی‌تربیت و دروغگویی بود و شاهد بودم که چه کارهایی درباره یک بنده خدایی انجام داد. اگر بخواهند، خیلی از مسائل را عنوان می‌کنم. هیچ مدیرعاملی به اندازه فتحی به استقلال ضربه نزد اما به او پاداش دادند و مدیر مجموعه انقلاب شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. فتحی در حدی نیست که درباره جباری حرف بزند. وقتی کم آورده از پیشکسوتان استقلال مایه گذاشته. فتحی نمونه ای از مدیران نالایق و تحمیلی وزارت ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا