خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مناظره رفیعی و آقامیری در تلویزیون؟!

چند روز پیش بود که حجت‌الاسلام رفیعی، سیدحسن آقامیری را به مناظره دعوت کرد؛ دعوتی که با پاسخ مثبت آقامیری همراه شد.

به گزارش انصاف نیوز آقای رفیعی با اشاره به دیدگاه‌های آقامیری گفته بود: «دوران بزن و دررو گذشته است و نمی‌شود فردی کلیپی درست کند، قرآن، نماز، حجاب، زیارت و تلقین را زیرسوال ببرد، خود گوید و خود خندد، عجب مرد هنرمندی؛ بسم‌الله، اگر مرد هستید به مناظره بیایید. من اعلام می‌کنم از همین آقایی که اسم بردید [سیدحسن آقامیری] دعوت به مناظره رسمی می‌کنم».

آقای آقامیری نیز در واکنش به این اظهارات ضمن پذیرش این دعوت به مناظره گفت: «با اینکه در جملات حاج‌آقای رفیعی توهین، تهمت، تحقیر و تهدید بود اما ایشان به هر حال بنده را به مناظره دعوت کرده است. ما قائل به گفت‌وگو هستیم و از این که قبول کنند گفت‌وگو کنیم خیلی خوشحالیم. ما برای شکست کسی به جایی نمی‌رویم و این مناظره و گفت‌وگو برای هر دو طرف پیروزی است. هرجایی که فراهم شود برای گفت‌وگو حضور پیدا می‌کنم».

حبیب ازغدی، سردبیر برنامه‌ی زاویه شبکه چهار سیما در توییتی از اعلام آمادگی این برنامه برای میزبانی از مناظره‌ی آقایان رفیعی و آقامیری خبر داد.

ازغدی در توییتر نوشت: ‏«فصل جدید برنامه ‎زاویه شبکه ۴ به‌زودی پخش می‌شود و این آمادگی را دارد که مناظره بین آقایان ناصر رفیعی و سیدحسن آقامیری را برگزار کند».

سردبیر برنامه‌ی زاویه در پاسخ به کاربری به نام «امیرحسین موسیوند» که پرسیده بود «از جانب برنامه میگید یا شبکه و سازمان؟!»، می‌گوید: «به اعتبار سردبیری»،

حال باید منتظر ماند و دید که آیا امکان برگزاری این مناظره‌ی دینی در یک برنامه‌ی زنده تلویزیونی فراهم خواهد شد؟!


برخی واکنش‌های توییتری به این موضوع را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

الیاس قنبری: ‏‎مناسبت هم داره اول تیر سالروز تبلیغات دینی است.

شوکت خانوم: ‏‎یعنی میشه یه روز دوباره مناظره های استخون دار ببینیم

علی خدابخشی: ‏‎‎اما نباید سیدحسن آقامیری رو در حد شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی بزرگ کرد خود این کار هم اشتباهه همین که از شبکه های مجازی پخش بشه کافیه لطفا جوگیر نشید!

روح‌الله: ‏‎خسته نباشید!
آقا میری اگر میخواست از بستر صدا و سیمای شما استفاده کنه که آقا میری نمیشد
ی لایو می‌ذاره جامعه مخاطب خودش رو هم حفظ می‌کنه

فاطمه آل یاسین: ‏‎برنامه آمادگی دارد، ولی شبکه بعیده داشته باشد 🙂

علی بابازاده: ‏‎امیدوارم اجازه ی پخش پیدا بکنه!

صالح معصومی: ‏‎مگه میزارن اون بنده خدا بیاد تلویزیون

مردودِ خرداد: ‏‎‎اعلام آمادگیتون جای تقدیر داره ولی فکر میکنم دیده نمیشه، اونم از شبکه ۴
من خودم اولین بار هست اسم برنامه شما رو میشنوم.
فکر میکنم اگر بصورت لایو اینستاگرامی انجام بشه مخاطب بیشتری داشته باشه، هرچند صدا وسیما زمینه بهتری هست ولی آقامیری شایستگیشو نداره.

فرد: ‏‎مناظره باید بین کسانی باشه که نظرات مکتوب متصل و متفاوت دارند، مثلا یک سری مقالات یا یک سری کتاب. والا مناظره به cat fight یا یک دعوای بی پایه تبدیل میشه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقا میری ضعیف تر از اینه که بخواد بستر برنامه زنده رو فراهم کنه به هر بهانه ای از برنامه زنده شونه خالی میکنه ببینیم وتعریف کنیم

    15
    6
  2. روایتی ازاهلبیت ع هست وچندین روایت دیگرفرموده:هفتادهزارعمامه به سرپیش قراولان دجال آخرالزمان هستنوبعدروایتی دیگرمیفرمایندبدترین دشمن امام عصرع بعضی مجتهدین آخرالزمان ومقلدینشان هستند.،تحقیق کنیدبخاطردنیای طیف دشمن اهلبیت ع نشوید.
    نمازخوانهاائمه ع راشهیدکردند

  3. سطح علمی و بینش استاد آقامیری از اقای رفیعی بسیار بالاتر است… رفیعی نمیتواند به اندازه اقامیری عمق داشته باشد…

    2
    2
  4. خوبه عالیه مناظره باعث رشدافکار مخاطبین وبه چالش کشیدن اعتقادات مناظره کنندگان میشود.انشالله که صورت پذیرد وفقط درحد یک متن ونوشته باقی نماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا