خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: در سه سال گذشته قفل شدن ترافیک در تهران نداشتیم

سردار رحیمی، رییس پلیس تهران گفت: علی رغم کمبودهایی که داریم طی سه سال گذشته چیزی به نام قفل شدن ترافیک در پایتخت نداشتیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز با حضور رئیس پلیس راهور ناجا، فرمانده سپاه تهران، نایب رئیس شورای شهر تهران و … برگزار شد، گفت: من تقریبا در تمام یگان‌های مختلف پلیس خدمت کرده‌ام و با همین تجربه به شما می‌گویم که پلیس راهور پلیسی بسیار حساس و مهم است که مسئولیت مهمی بر عهده دارد. چرا که معتقدم بسیاری از ناهنجاری‌ها ریشه در نظم و انضباط دارد و ما اگر بتوانیم نظم و انضباط را به درستی در معابر و پایتخت اجرا کنیم قطعا از حجم کار دیگر پلیس‌ها کم می‌شود. در واقع از آب گل آلود است که بسیاری از مجرمان سوء استفاده می‌کنند.

رحیمی با بیان اینکه در پایتخت روزانه بیش از ۲۰ میلیون تردد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: برقراری نظم و انضباط ترافیکی در این شرایط کار دشواری است و من می‌دانم که مأموران پلیس راهور چه سختی دارند؛ چرا که این پلیس همواره در وسط میدان است و به همین دلیل نیز معتقدم پلیس راهور به عنوان مجموعه‌ای که در وسط میدان و پای کار است نیازمند حمایت همه جانبه است.

وی با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم ترافیک هسته مرکزی پایتخت در کل ترافیک شهر اثر می‌گذارد، اظهار کرد: امروز برخی از رفتارهای ناهنجاری که از سوی برخی از رانندگان سر می‌زند نظم و انضباط ترافیکی را دچار اخلال کرده است.

رییس پلیس تهران افزود: متاسفانه امروز رفتارهای بسیار خطرناکی از سوی برخی از موتورسیکلت سواران شاهدیم که البته با توجه به بحث کرونا گرایش موتورسیکلت نیز بیشتر شده است اما لازم است که در بحث ساماندهی موتورسیکلت سواران اقداماتی انجام شود.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علی رغم کمبودهایی که داریم طی دو سه سال گذشته چیزی به نام قفل شدن ترافیک در پایتخت نداشتیم.

به گفته رحیمی، ترافیک تهران جزو مواردی است که ترافیک شهری در سراسر کشور را با آن می‌سنجند و به همین دلیل لازم است مدیریت خوبی در مورد آن صورت بگیرد.

رحیمی به انتخاب سردار مهماندار و حضورش در پلیس راهور نیز اشاره کرد و گفت: بیش از یک سال است که بنده به زور از سردار مهماندار خواسته‌ام که در پلیس راهور بماند اما با درخواست خودشان پس از سی و اندی سال خواستند که به خدمت‌شان خاتمه بدهند. طی این مدت پلیس راهور حرکت خوبی به سمت هوشمندسازی داشت و البته سردار مهماندار از مدیران و روسایی بودند که در برف سنگین چند سال گذشته من به خاطر دارم که حوالی ساعت ۳ صبح شخصا به منطقه‌ای خارج از حوزه استحفاظی خود رفته و خودروها را بُکسل کردند.

رئیس پلیس پایتخت به انتخاب سردار حمیدی نیز اشاره کرد و گفت: خوشحالیم در پیشکسوتان پلیس راهور و فردی شایسته به عنوان پلیس راهور تهران بزرگ انتخاب شده است و برای سردار حمیدی موفقیت را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا